Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
Proficiat voor de geslaagden :)

Sterkte met je zieke kleindochter smulpaap. Hopelijk valt het al bij al nog mee.

Geen examens meer :) en nu maar hopen dat ik ze ook allemaal maar één keer hoefde te doen, dus dat wordt nog een weekje bang afwachten tot de resultaten er zijn.
Door smulpaap
Er was Do-nacht dus (weer ) sprake van ademstilstand . Vandaar dat er twee ambulances kwamen
Ze ligt aan de monitor en de observaties zijn nu goed
Ze heeft ook reflux klachten
Straks komt de arts weer langs , ws mag ze morgen naar huis
En er staat voor a.s ma een afspraak bij de osteopaat , dit vind de arts in het z-huis voor nu ook verantwoord
Wat de artsen daar wel opvalt , en dat viel mij ook al op .... een hele strakke blik , een gespannen baby
Dus we hopen dat osteopathie gaat aanslaan , verder schijnt het AMC een goede spuugpoli te hebben
Door hannabelgje
smulpaap schreef:Er was Do-nacht dus (weer ) sprake van ademstilstand . Vandaar dat er twee ambulances kwamen
En er staat voor a.s ma een afspraak bij de osteopaat , dit vind de arts in het z-huis voor nu ook verantwoord
Wat de artsen daar wel opvalt , en dat viel mij ook al op .... een hele strakke blik , een gespannen baby
Dus we hopen dat osteopathie gaat aanslaan , verder schijnt het AMC een goede spuugpoli te hebben
Jeetje zeg wat eng allemaal met zo'n kleine uk. Beterschap en de duimen draaien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Door dinky89
Wat een heftige berichten hier allemaal :-( :bigarmhug: voor een ieder die hem kan gebruiken!

Vandaag mijn allereerste auto gekocht, een lichtgrijze suzuki swift uit 2011 :cool: volgende week zaterdag ophalen :D
Door kira
In het kader van onze uitspraak 2011 dat we toe werken naar een roedel met een beer en twee kleinere honden deze week geholpen bij de bevalling van de eerste kleine hond. Dat het dan nummer zes hier in huis is, Is een detail, de eerste kleine is er dan. Was een heel mooie ervaring en tot op heden gaat alles goed.
Door Kaela
kira schreef:In het kader van onze uitspraak 2011 dat we toe werken naar een roedel met een beer en twee kleinere honden deze week geholpen bij de bevalling van de eerste kleine hond. Dat het dan nummer zes hier in huis is, Is een detail, de eerste kleine is er dan. Was een heel mooie ervaring en tot op heden gaat alles goed.
Ik zeg, goed bezig! Wat gaaf dat jullie bij de bevalling mochten zijn!
Door Elf
koekje schreef:Feli voor de oudste spruit van Elf!
Maar het was toch gisteren dat ze naar de middelbare ging?
Ja, dat dacht ik ook... weer een van de cliche's over kinderen die toch waar blijkt te zijn: Geniet van ze, het gaat zo hard en voordat je het weet zijn ze de deur uit :o
Door Kim_S
dinky89 schreef:Wat een heftige berichten hier allemaal :-( :bigarmhug: voor een ieder die hem kan gebruiken!

Vandaag mijn allereerste auto gekocht, een lichtgrijze suzuki swift uit 2011 :cool: volgende week zaterdag ophalen :D
Gaaf!! Veel veilige km's gewenst!
Door Kim_S
kira schreef:In het kader van onze uitspraak 2011 dat we toe werken naar een roedel met een beer en twee kleinere honden deze week geholpen bij de bevalling van de eerste kleine hond. Dat het dan nummer zes hier in huis is, Is een detail, de eerste kleine is er dan. Was een heel mooie ervaring en tot op heden gaat alles goed.
En wat voor een kleine hond is het? *aagje*
Door Kim_S
smulpaap schreef:Er was Do-nacht dus (weer ) sprake van ademstilstand . Vandaar dat er twee ambulances kwamen
Doodeng zeg!
Hopelijk gaat het weer iets beter met het kleine meisje :-*
Door - pien -
Beterschap voor de kleine :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
dinky89 schreef:Vandaag mijn allereerste auto gekocht, een lichtgrijze suzuki swift uit 2011 :cool: volgende week zaterdag ophalen :D
Gaaf dinky :D :D :D Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst!

@kira: gefeliciteerd! wat voor kleintje is het :) ?
Door dinky89
Kim_S schreef:Gaaf!! Veel veilige km's gewenst!
- pien - schreef:Gaaf dinky :D :D :D Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst!
Bedankt! Wordt nog lange week wachten ::)
Vandaag moeten we het nog maar even doen met gehuurde toyota aygo ;D Verhuurbedrijf zal mij gaan missen als vaste klant :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door