Naughty, naughty...

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
ChantalKrijn schreef: Vandaag totaal onverwachts een 2U gehaald op show Arnhem!!Ooooow super!!!!
Met een prachtig rapport! Mijn dag kan niet meer stuk![]()
ChantalKrijn schreef: Vandaag totaal onverwachts een 2U gehaald op show Arnhem!!Ben zo trotsssss op jullie!
ChantalKrijn schreef: Vandaag totaal onverwachts een 2U gehaald op show Arnhem!!Well done 8)
ChantalKrijn schreef: Vandaag totaal onverwachts een 2U gehaald op show Arnhem!!Het was erg leuk je te treffen.
Pauline schreef: Ik heb donderdag zo gelachen, wil het jullie niet onthouden.Geweldig! Ik zou het niet droog hebben gehouden.
Sta ik afgelopen donderdag met mijn vader, die vandaag dus 81 is geworden, bij de Aldi in de rij voor de kassa. We hebben boodschappen gedaan en op het moment dat hij aan de beurt is pakt hij e.e.a. op de band. Voor hem staat een dame op leeftijd.
Hij legt zijn boodschappen op en laat een grillworst op de grond vallen, die rolt bij de dame voor hem tussen haar benen. Zegt hij tegen de dame: "Mevrouw.... mijn worst ligt tussen uw benen! Ik bedoel er niets mee hoor, ik word zaterdag 81...." De mevrouw keek tamelijk verontwaardigd achterom. Ik heb in een stuip gelegen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pauline schreef: Ik heb donderdag zo gelachen, wil het jullie niet onthouden.
Sta ik afgelopen donderdag met mijn vader, die vandaag dus 81 is geworden, bij de Aldi in de rij voor de kassa. We hebben boodschappen gedaan en op het moment dat hij aan de beurt is pakt hij e.e.a. op de band. Voor hem staat een dame op leeftijd.
Hij legt zijn boodschappen op en laat een grillworst op de grond vallen, die rolt bij de dame voor hem tussen haar benen. Zegt hij tegen de dame: "Mevrouw.... mijn worst ligt tussen uw benen! Ik bedoel er niets mee hoor, ik word zaterdag 81...." De mevrouw keek tamelijk verontwaardigd achterom. Ik heb in een stuip gelegen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()