Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Vandaag weer zoals ieder jaar vrijwillig op de Havendagen in Vollenhove op de braderie gestaan. We doen dit ieder jaar, de opbrengst is voor de personeelsvereniging. Gelukkig de dag droog gehouden en we hebben een goede omzet gehaald. Nu moe en voldaan met de benen omhoog op de bank.
Charlie heeft de dag met baasje doorgebracht, ook wel eens leuk.

Pauline, gefeliciteerd met je vader. :-*
Door -Annemarie-
@ Pauline: gefeliciteerd, en geweldig die vader van jou!  ;D :-*

De afgelopen dagen wel geboft met het weer.  ::)  Als in: als het slecht was zaten wij veel in de auto en in het ziekenhuis/sporthal. :biggrin2:

Donderdag familiebezoek in de Randstad. Schoonmama heeft de operatie goed doorstaan, nu even afwachten hoe ze is als de medicatie afgebouwd wordt.
Vandaag gekeken bij oudste dochter en partner, in Enschede. Ze doen mee aan het ETDS (European Tournament for Dancing Students). Ze danst pas een half jaar, maar wat gaat het goed! Ze zaten bij de Masters. Wij zijn apetrots.  :)

Morgen een dagje niksen. Maandag combinatieles speuren. Gaat leuk én gezellig worden!  :)
Door Martine-Tom
ChantalKrijn schreef: Vandaag totaal onverwachts een 2U gehaald op show Arnhem!!  :D
Met een prachtig rapport! Mijn dag kan niet meer stuk  :biggrin2:
Ben zo trotsssss op jullie!  :-* :-*
Door Riek
ChantalKrijn schreef: Vandaag totaal onverwachts een 2U gehaald op show Arnhem!!  :D
Met een prachtig rapport! Mijn dag kan niet meer stuk  :biggrin2:
Het was erg leuk je te treffen.
Gefeliciteerd.  Hartstikke goed uhhhh nee hartstikke uitmuntend!

Miss T heeft ook haar best gedaan. Ze haalde 2 zg.
Ben ik best blij mee. 

Het was ook leuk om Lies te treffen.  Eindelijk gelukt.
Succes voor degene die morgen gaan.
Pauline schreef: Ik heb donderdag zo gelachen, wil het jullie niet onthouden.

Sta ik afgelopen donderdag met mijn vader, die vandaag dus 81 is geworden, bij de Aldi in de rij voor de kassa. We hebben boodschappen gedaan en op het moment dat hij aan de beurt is pakt hij e.e.a. op de band. Voor hem staat een dame op leeftijd.
Hij legt zijn boodschappen op en laat een grillworst op de grond vallen, die rolt bij de dame voor hem tussen haar benen. Zegt hij tegen de dame: "Mevrouw.... mijn worst ligt tussen uw benen! Ik bedoel er niets mee hoor, ik word zaterdag 81...." De mevrouw keek tamelijk verontwaardigd achterom. Ik heb in een stuip gelegen.  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
Geweldig! Ik zou het niet droog hebben gehouden. ;D;D;D
Door calimero_a
Pauline schreef: Ik heb donderdag zo gelachen, wil het jullie niet onthouden.
Sta ik afgelopen donderdag met mijn vader, die vandaag dus 81 is geworden, bij de Aldi in de rij voor de kassa. We hebben boodschappen gedaan en op het moment dat hij aan de beurt is pakt hij e.e.a. op de band. Voor hem staat een dame op leeftijd.
Hij legt zijn boodschappen op en laat een grillworst op de grond vallen, die rolt bij de dame voor hem tussen haar benen. Zegt hij tegen de dame: "Mevrouw.... mijn worst ligt tussen uw benen! Ik bedoel er niets mee hoor, ik word zaterdag 81...." De mevrouw keek tamelijk verontwaardigd achterom. Ik heb in een stuip gelegen.  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D Geweldig!!!!! Je had me op kunnen vegen (nu ook al trouwens!). Nog gefeliciteerd dan natuurlijk!

Vanochtend al op tijd slingers opgehangen en de kinderstoel versiert. Dochterlief vindt het vooral een beetje raar, maar al dat gekleurde wapperende spul is natuurlijk hartstikke leuk! Vandaag komen zo'n 20 mensen op bezoek dus het wordt druk. Ik zet dus zo alvast de soep op want meestal blijft iedereen eten  ;D Straks krijgt ze een slagroomtaart met een 1-kaarsje erop en daarna mag ze zich uitleven. Hopelijk kan ik morgen dan een leuke foto laten zien  ;) ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door