Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Too schreef:Mocht je Adventage willen ik heb hier nog 2 pipetjes voor katten tot 4kg liggen , goed tot 8-2018, die doe ik met alle liefde op de bus. Ze liggen hier maar stof te happen.Ik stuur je zo even een pb
Charlie Angel schreef:Een paar heerlijke dagen door gebracht in de polder, erg warm, maar wat is het toch fijn daar.
Genoten van het bos met water en van de katjes, kippen, kuikentjes en konijnen! Ook Charlie was daar gelijk weer zo ontspannen en in zijn element.
En alles goed in de gaten houden is natuurlijk heel belangrijk!
Els&Flow schreef:Een afspraak gemaakt voor rabies vaccinatie (gigantisch veel vossen in de buurt, ze lopen door de achtertuinRabies komt onder de nederlandse vossenpopulatie toch niet voor? Bij ons lopen de vossen ook over het erf maar ik ben banger voor een lintwormbesmetting (is dodelijk voor mensen) dan voor rabies.) , over 2 weken titeren voor de gewone entingen. De een bij onze eigen dierenarts, de titerbepaling weer ergens anders want mijn dierenarts wil niet titeren.
Zo blijf je lekker aan de gang.
Nieuwe telefoon aangeschaft omdat de oude de geest heeft gegeven, een nieuw hoesje want die past natuurlijk niet meer en een schermprotector erbij en je weet weer waar je voor werkt.Wel gelijk een peperduur abb eruit gegooid en een sim only ervoor in de plaats genomen. Scheelt toch 30 euro per maand.
Laika schreef:Rabies komt onder de nederlandse vossenpopulatie toch niet voor? Bij ons lopen de vossen ook over het erf maar ik ben banger voor een lintwormbesmetting (is dodelijk voor mensen) dan voor rabies.Klopt, maar in Vlaanderen en Duitsland wel en wie zegt mij dat die vossen netjes stoppen aan de grens? Komt bij dat wij midden in toeristen gebied wonen met allerhande honden. Ik neem geen risico en daar komt bij dat Flow nog weleens mee gaat op vakantie naar Duitsland of Frankrijk. Lintwormbesmetting vind ik ook niks.
Eef+doggies schreef:Wat een slimmerdHmmm dan zullen we haar sowieso maar niet aan Joris voorstellen...., slimmeriken in het kwadraat zijn het dan.![]()
En handig dat Joris nu een opstapje heeft![]()
Xindy is ook zo![]()
Als ze zin heeft in wat lekkers, rent ze de verkeerde kant op, zodat ik haar roep en ze een beloning krijgt ondat ze zo netjes komt
Els&Flow schreef:België is inmiddels volledig rabies vrij. Zelfs de delen waar je nog verplicht moest enten is voortaan vrij en de entplicht opgeheven.
Klopt, maar in Vlaanderen en Duitsland wel en wie zegt mij dat die vossen netjes stoppen aan de grens? Komt bij dat wij midden in toeristen gebied wonen met allerhande honden. Ik neem geen risico en daar komt bij dat Flow nog weleens mee gaat op vakantie naar Duitsland of Frankrijk. Lintwormbesmetting vind ik ook niks.
Pauline schreef:Joris heeft sinds gisteren een opstapje voor de bank, gemaakt door een collega van Eddie. Joris snapte het direct, maar..... hij begreep ook direct dat als je doet alsof je het niet snapt en we gaan het hem laten doen....., dan word je beloond! En dat is natuurlijk heel sim, doen alsof je dom bent en dan ook nog wat lekkers krijgen.....
dinky89 schreef:Ik heb een paar jaar terug takken staan gooien naar een meerkoet die een eendje aan het verdrinken was, zonder resultaat overigens, eendje heeft het niet gered. Eendje ontsnapte een paar keer maar werd steeds opnieuw te grazen genomen. Man, wat heb ik geschreeuwd naar de ellendelaar!![]()
![]()
![]()
Hier vandaag gezien dat een kat vol in het water sprong op een babymeerkoet. Daarna liep hij doorweekt weg met de baby in de bek. Aan de ene kant zielig maar gisteren zat er volwassen meerkoet achter de kleine eendjes aan, en op zo'n moment heb ik weer hekel aan de meerkoet
Pauline schreef:Joris heeft sinds gisteren een opstapje voor de bank, gemaakt door een collega van Eddie. Joris snapte het direct, maar..... hij begreep ook direct dat als je doet alsof je het niet snapt en we gaan het hem laten doen....., dan word je beloond! En dat is natuurlijk heel sim, doen alsof je dom bent en dan ook nog wat lekkers krijgen.....Dat koppie, geweldig!
Wie is hier nou dom??