Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

vandaag zat er bij de post een uitnodiging voor de internist. 17-9 mag ik daar naar toe. Nu alleen nog wachten op een afspraak met een psycholoog. De toestemmingsverklaring zat nu wel bij de post, dus de brief met vragenlijst direct maar verzonden :biggrin2: Als alles zo vlotjes verloopt, heb ik geen klagen............ ;)
vanmiddag naar een algemene voorlichting geweest. Natuurlijk kregen mijn vriendin en ik de slappe lach.......... we waren al expres achteraan gaan zitten........
De eerste tijd mag je alleen maar vloeibaar: word er in je oor gefluisterd of je een moorkop ook in de blender kunt doen ;D ;D
En iemand vroeg of ze niet standaard de galblaas verwijderden, we hadden gelijk beeld zo van pluk alle organen er maar uit die je missen kunt en de blinde darm, kan die ook niet meer ontstoken raken :P

Toen ik thuis kwam lag er een brief op de mat met een afspraak voor de psycholoog voor 3-9. Nu staat alles ingepland......... Alleen zit ik met die 2 maanden diëtiste :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door