Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
spreeuwtje schreef: Het is leuk als er iets opkomt. De dag nadat ik gezaaid heb ga ik al zitten gluren in dat bakje.Haha en als het eindelijk allemaal flink groeit denk je rustig aan!!! Ik heb buiten nog niet voor jullie klaar.![]()
Net een klein kind.
Ik denk dat het toch t handiger is om pas echt te gaan zaaien als de MM bakken er staan.
Hoe zat dat ook weer met courgettes? Moeten die ook omhoog?
Jantina schreef: Verdikken, ben vandaag vrij en THE sun is shining!!!! Heeft er iemand een Betrouwbare weersite??? Wat gaat het weer nou doen de komende dagen/weken? Het staat hier te springen om naar buiten te gaan, zeker de peultjes... Maar als t gaat vriezen.... zucht!!!!Hier blijft het zo lang ze vooruit kunnen kijken nog altijd 's nachts 4 graden vriezen en as zaterdag zal het overdag 0 graden zijn.
Jantina schreef: Het seizoen begint niet echt top voor onze tuintjes in ieder geval, maar houd moed allemaal! Ooit stopt het toch met de vorst zeker???Ik hoop het wel
hannabelgje schreef: Jawel, hoe weet jij zo zeker dat het jou schuld niet is dan? Heb je dat op papier?nee![]()
spreeuwtje schreef: Hoe zat dat ook weer met courgettes? Moeten die ook omhoog?Nee, courgettes groeien laag, de planten hebben wel redelijk veel ruimte nodig, zeg 60 cm rondom
Nynke schreef: Ik hoop het welOk dank!! Ik denk dat ik mijn voortuin maar als moestuin ga inrichten. Achter lopen die honden overal dwars doorheen.![]()
![]()
nee
![]()
maar ik heb er echt niet om gevraagd dat het zo lang door blijft winteren !!!!
Nee, courgettes groeien laag, de planten hebben wel redelijk veel ruimte nodig, zeg 60 cm rondom![]()
![]()
spreeuwtje schreef: Hoe zat dat ook weer met courgettes? Moeten die ook omhoog?
Nynke schreef: Nee, courgettes groeien laag, de planten hebben wel redelijk veel ruimte nodig, zeg 60 cm rondomEr zijn twee soorten die klimmen. Moet je wel goed zoeken, want ze zijn niet overal te verkrijgen.![]()
![]()