Lizzy schreef: Yup.En besteld
Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: Yup.En besteld
Siberienne schreef: ↑vr 22 sep 2023, 20:10 Maar wij kunnen niet zomaar bij iedere webshop buiten Noorwegen bestellen, enorm gezeik met douane en BTW en ik moest een keer schoenen terugsturen, die kosten moet je dan zelf dragen. Dat was 35 euro weg gegooid.
Alleen bestellen bij een webshop die een overeenkomst heeft met de Noorse douane is een optie - hoewel je dan nog steeds met de kosten van terugsturen zit.
Maar goed, ik heb een paar fingers hardloopschoenmodel en daar heb ik lang mee gedaan. Beviel goed, de anderen gingen heel snel stuk. Volgend voorjaar wil ik skinners gaan proberen.
Minimalistische hardloopschoenen zou je nog naar innov8 kunnen kijken, dat zijn echt hele fijne ‘pantoffeltjes’ vind ik zelf. De rest van de hardloopschoenenwereld is een drama nu, met zulke dikke zolen![]()
hannabelgje schreef: ↑vr 22 sep 2023, 20:19 En besteldBen benieuwd hoe jij ze vindt.
Lizzy schreef: Ben benieuwd hoe jij ze vindt.Ik ook. Zo klaar met die pijn in mijn voet.
hannabelgje schreef: ↑za 23 sep 2023, 09:51 Ik ook. Zo klaar met die pijn in mijn voet.Doe je ook die oefening van de video? Die helpt echt.
Siberienne schreef: ↑za 23 sep 2023, 16:36 Gebruiken jullie eigenlijk gewone sokken of teensokken?Gewone.
Siberienne schreef: ↑za 23 sep 2023, 18:20 Ik waarbij de bf winkel in göteborg en had het over mijn peesirritatie bij mijn hak, en hij zei dat mijn sokken best strak waren en dat je daardoor ook soms verkeerd kan afwikkelen. Ik draag nu weer meer teensokken. Ik hardwares nooit zo over nagedacht, mijn hele strakke elastische sokken heb ik weg gemikt.Ik heb een paar teensokken gekocht!
Blote voeten in dichte synthetische schoenen gaat bij mij stinken![]()
hannabelgje schreef: ↑wo 27 sep 2023, 20:11 En ze zijn binnen. Zijn wel erg groot dus ik zal ze een beetje op maat moeten knippen.Kan dat, inknippen? Ik zou eerst even bellen! En desnoods terug sturen. Want ze moeten volgens mij precies op maat zijn. Mijn zooltjes passen in al mijn schoenen!