Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door pearlsofpassion
Ah ok. Op die manier ja.

Super, merci voor de tip. Eens kijken of ze kindermaten hebben. Hij heeft nog maar maat 33...
Siberienne schreef: vr 22 sep 2023, 20:10 Maar wij kunnen niet zomaar bij iedere webshop buiten Noorwegen bestellen, enorm gezeik met douane en BTW en ik moest een keer schoenen terugsturen, die kosten moet je dan zelf dragen. Dat was 35 euro weg gegooid.

Alleen bestellen bij een webshop die een overeenkomst heeft met de Noorse douane is een optie - hoewel je dan nog steeds met de kosten van terugsturen zit.

Maar goed, ik heb een paar fingers hardloopschoenmodel en daar heb ik lang mee gedaan. Beviel goed, de anderen gingen heel snel stuk. Volgend voorjaar wil ik skinners gaan proberen.

Minimalistische hardloopschoenen zou je nog naar innov8 kunnen kijken, dat zijn echt hele fijne ‘pantoffeltjes’ vind ik zelf. De rest van de hardloopschoenenwereld is een drama nu, met zulke dikke zolen ::)
Door hannabelgje
Lizzy schreef: Ben benieuwd hoe jij ze vindt.
Ik ook. Zo klaar met die pijn in mijn voet.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door Lizzy
hannabelgje schreef: za 23 sep 2023, 09:51 Ik ook. Zo klaar met die pijn in mijn voet.

Doe je ook die oefening van de video? Die helpt echt.
Door pearlsofpassion
Meestal geen. Zelfs in mn winterschoenen durf ik wel eens met blote voet als het niet vriest. Dat is geen gewoonte, het gebeurt gewoon soms. In de zomer en tussenseizoenen is het echter wel eerder systematisch.
Als ik er toch draag zijn het gewone.
Door Siberienne
Ik waarbij de bf winkel in göteborg en had het over mijn peesirritatie bij mijn hak, en hij zei dat mijn sokken best strak waren en dat je daardoor ook soms verkeerd kan afwikkelen. Ik draag nu weer meer teensokken. Ik hardwares nooit zo over nagedacht, mijn hele strakke elastische sokken heb ik weg gemikt.

Blote voeten in dichte synthetische schoenen gaat bij mij stinken 😅
Door Lizzy
Siberienne schreef: za 23 sep 2023, 18:20 Ik waarbij de bf winkel in göteborg en had het over mijn peesirritatie bij mijn hak, en hij zei dat mijn sokken best strak waren en dat je daardoor ook soms verkeerd kan afwikkelen. Ik draag nu weer meer teensokken. Ik hardwares nooit zo over nagedacht, mijn hele strakke elastische sokken heb ik weg gemikt.

Blote voeten in dichte synthetische schoenen gaat bij mij stinken 😅
Ik heb een paar teensokken gekocht!

En deze voor meer demping want ik word echt niet goed van de pijn:

https://vrijbuiter.nl/altra-footwear-lo ... 7dO1Zde3p0

Het merk Altra is dus voor brede(re) voeten en het is zero drop. Heerlijk, zo'n gedempte zool. Ik hoop wel dat ik snel weer terug kan naar barefootshoes.
Door hannabelgje
Ik zit te wachten op dhl die mijn zooltjes komt brengen. Ik hoop zo dat het gaat helpen.

Door hannabelgje
En ze zijn binnen. Zijn wel erg groot dus ik zal ze een beetje op maat moeten knippen.

Door Lizzy
hannabelgje schreef: wo 27 sep 2023, 20:11 En ze zijn binnen. Zijn wel erg groot dus ik zal ze een beetje op maat moeten knippen.

Kan dat, inknippen? Ik zou eerst even bellen! En desnoods terug sturen. Want ze moeten volgens mij precies op maat zijn. Mijn zooltjes passen in al mijn schoenen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door