Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3458020
680_2160.jpg
680_2160.jpg (445.23 KiB) 411 keer bekeken
705_2160.jpg
705_2160.jpg (773.32 KiB) 411 keer bekeken
Het huis staat in het zelfde dorp als waar mijn ouders, zus en neefje wonen, Albergen. Het idee van onze verhuizing was om dichtbij hun te gaan wonen, nou dat is goed gelukt ;D Nooit gedacht dat het zou lukken om daar een huis te kunnen kopen, er komen daar namelijk niet veel huizen vrij en dat wat er dan in de verkoop komt is (voor ons) niet te betalen.
Het is wel leuk, als tiener bracht ik in dat dorp vele vakanties door, heb mijn vriend daa leren kennen en nu wonen we daar straks weer als familie bij elkaar...
Door zurca
#3458021
We gaan er wel het een en ander aan doen maar voornamelijk verduurzamen. Hr++ beglazing, vloerisolatie. Dak en muurisolatie is er al. We willen graag een houtkachel, de bovenverdieping gaan we laminaat leggen en verder muren en kozijnen enzo schilderen. Keuken en badkamer zijn niet helemaal onze smaak maar prima netjes dus dat komt nog wel een keer..
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3458028
Wat heerlijk Zurca dat het dan toch gelukt is om zo'n mooi huis vlak bij je familie te vinden! Gefeliciteerd en ik hoop dat jullie daar vele prachtige jaren gaan doorbrengen. :-*
Wanneer krijgen jullie de sleutel?
Door zurca
#3458037
1 September is de overdracht. Nog even geduld moeten we hebben... onze "eigen schuld", we hebben de verkopers aangeboden om de overdracht op te schuiven tot hun nieuwe huis af is. Maar we zien het maar zo, nu hebben we de tijd om informatie in te winnen over isolatie, zonnepanelen en een nieuwe kachel ;)

Iedereen bedankt voor de felicitaties :)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3458044
zurca schreef: di 21 mar 2023, 13:42 680_2160.jpg
705_2160.jpg

Het huis staat in het zelfde dorp als waar mijn ouders, zus en neefje wonen, Albergen. Het idee van onze verhuizing was om dichtbij hun te gaan wonen, nou dat is goed gelukt ;D Nooit gedacht dat het zou lukken om daar een huis te kunnen kopen, er komen daar namelijk niet veel huizen vrij en dat wat er dan in de verkoop komt is (voor ons) niet te betalen.
Het is wel leuk, als tiener bracht ik in dat dorp vele vakanties door, heb mijn vriend daa leren kennen en nu wonen we daar straks weer als familie bij elkaar...
Klinkt en ziet er heerlijk uit!
Leuke tuin ook!
Door Anne in Zweden
#3458052
Wat een fijne geluksmomentjes! Hartelijk gefeliciteerd, Ronald! Het lijkt me een goed idee om tegen die tijd je baard af te scheren. :biggrin2:

En Zurca ook gefeliciteerd met je nieuwe stekje - mooi daar!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3458053
Ik heb vandaag voor het eerst zes uren op een dag gewerkt. En op een uitzondering na is dat wat ik na mijn beter melding maximaal per dag ga werken tot einde van dit jaar.
Nog 2,5 week, dan word ik beter gemeld. Ik heb niet alleen mijn uren opgebouwd, maar ook wat ik in het dagelijks leven doe. Want beter zijn betekend niet alleen meer kunnen werken, maar vooral ook meer kunnen leven!
Er zijn nog best veel dingen die ik nog niet goed kan. Zoals bukken, knielen enz. Maar ik heb afgelopen weekend 15 minuten getuinierd en daar geen last van gehad. Ook kan ik de vogelkooi schoonmaken (is veel bukken). En ach, ik kan het niet allemaal op een dag en moet nog wel een beetje opletten dat ik niet teveel doe. Maar het voelt weer als leven en hoe vaker ik het doe hoe sterker ik weer word.

Ik heb gewacht met paardrijden tot ik weer beter gemeld ben. Want ik vond dat ik na dik een jaar ziek zijn wel een verplichting had om eerst mijn werk op orde te krijgen. Paardrijden is ver met de auto, zwaar voor mijn bekken en kost veel energie. Dus het zou teveel invloed op mijn werk hebben gehad vond ik. Maar nu ik bijna beter gemeld wordt, komt dat ook weer in zicht. De tweede helft van april ga ik het weer oppakken! Zo zin in!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3458057
Anne in Zweden schreef: wo 22 mar 2023, 15:12 Wat een fijne geluksmomentjes! Hartelijk gefeliciteerd, Ronald! Het lijkt me een goed idee om tegen die tijd je baard af te scheren. :biggrin2:

En Zurca ook gefeliciteerd met je nieuwe stekje - mooi daar!
:o :o :o :o :biggrin2:
Hoe moeten we Ronald dan nog herkennen?! :biggrin2:
Maar ik gok zo dat dat een NEE wordt. :biggrin2:

En wat Fijn Karin, dat je de boel weer zo goed hebt kunnen opbouwen, fijn dat je weer beter gemeld gaat worden en vooral dat je dan ook het paardrijden weer op kan pakken! :-*
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3458065
Anne in Zweden schreef: wo 22 mar 2023, 15:12 Wat een fijne geluksmomentjes! Hartelijk gefeliciteerd, Ronald! Het lijkt me een goed idee om tegen die tijd je baard af te scheren. :biggrin2:
Ik heb het geleerd ondertussen hè... Er gewoon niet intrappen. Gewoon niet doen. :cool:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3458067
Ronald schreef: wo 22 mar 2023, 21:24 Ik heb het geleerd ondertussen hè... Er gewoon niet intrappen. Gewoon niet doen. :cool:
Natuurlijk niet! Een baard is echt zoooo leuk voor die kleine om aan te trekken!!! Je bent per direct de coolste opa. Waarom je steeds tranen in je ogen hebt van de pijn snapt zo’n kleintje toch niet, dat is vast ontroering!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door