smulpaap schreef: ↑vr 25 nov 2022, 10:24 Programma,zal er inmiddels wel niet meer zijnZeker wel! Nog steeds populair hoor!
Vroeger keken wij samen met de kids![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
pike schreef: ↑wo 23 nov 2022, 13:58 Ah dank je wel! Ik ga het gewoon proberen, kost me de kop nietDeze discs zijn bij mij ook weer uit de la gekomen. Ik heb hier een vreselijke puber, die met regelmaat vreselijk vervelend is, Asha afbreekt en geen uitknop heeft. Tegensputtert ( lees uitdagend blaffen) als ik hem iets verbied.
De sleutelbos is namelijk al ontkracht. Mijnheer Pike wierp vanochtend de sleutelbos terug terwijl hij braaf bij me was komen zitten![]()
Ik begrijp echt niet waarom hij er echt niets van begrijpt. Maar nu reageert hij er dus niet meer op
![]()
tt-tjes schreef: ↑wo 30 nov 2022, 19:22 Deze discs zijn bij mij ook weer uit de la gekomen. Ik heb hier een vreselijke puber, die met regelmaat vreselijk vervelend is, Asha afbreekt en geen uitknop heeft. Tegensputtert ( lees uitdagend blaffen) als ik hem iets verbied.Goh dat klinkt heftig. Arme Asha!
De laatste weken duikt hij onvermoeibaar op Asha, bijt hem waar hij kan, trekt hem aan z'n snuitharen door de kamer. En als Asha het dan uiteindelijk beu is en hem een waarschuwing geeft, dan begint hij uitdagend om hem heen te draaien. Ik heb 1x die discs achter hem op de grond gekwakt, nu hoef ik er alleen maar op te tikken op tafel. Het is niet ideaal maar als niets anders werkt. Plus hij heeft nog steeds met regelmaat een time out in de bench.