Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Sonja
Zoonlief heeft zelfs knuffels van Buurman en Buurman!
Nou zijn er maar weinig figuren waar hij geen knuffels van heeft... ::)
Door tt-tjes
pike schreef: wo 23 nov 2022, 13:58 Ah dank je wel! Ik ga het gewoon proberen, kost me de kop niet ;)
De sleutelbos is namelijk al ontkracht. Mijnheer Pike wierp vanochtend de sleutelbos terug terwijl hij braaf bij me was komen zitten >:( >:( Ik begrijp echt niet waarom hij er echt niets van begrijpt. Maar nu reageert hij er dus niet meer op :(
Deze discs zijn bij mij ook weer uit de la gekomen. Ik heb hier een vreselijke puber, die met regelmaat vreselijk vervelend is, Asha afbreekt en geen uitknop heeft. Tegensputtert ( lees uitdagend blaffen) als ik hem iets verbied.
De laatste weken duikt hij onvermoeibaar op Asha, bijt hem waar hij kan, trekt hem aan z'n snuitharen door de kamer. En als Asha het dan uiteindelijk beu is en hem een waarschuwing geeft, dan begint hij uitdagend om hem heen te draaien. Ik heb 1x die discs achter hem op de grond gekwakt, nu hoef ik er alleen maar op te tikken op tafel. Het is niet ideaal maar als niets anders werkt. Plus hij heeft nog steeds met regelmaat een time out in de bench.
Door pike
tt-tjes schreef: wo 30 nov 2022, 19:22 Deze discs zijn bij mij ook weer uit de la gekomen. Ik heb hier een vreselijke puber, die met regelmaat vreselijk vervelend is, Asha afbreekt en geen uitknop heeft. Tegensputtert ( lees uitdagend blaffen) als ik hem iets verbied.
De laatste weken duikt hij onvermoeibaar op Asha, bijt hem waar hij kan, trekt hem aan z'n snuitharen door de kamer. En als Asha het dan uiteindelijk beu is en hem een waarschuwing geeft, dan begint hij uitdagend om hem heen te draaien. Ik heb 1x die discs achter hem op de grond gekwakt, nu hoef ik er alleen maar op te tikken op tafel. Het is niet ideaal maar als niets anders werkt. Plus hij heeft nog steeds met regelmaat een time out in de bench.
Goh dat klinkt heftig. Arme Asha!
Door tt-tjes
Ik steun Asha hier echt wel in. Heb nog nooit 1 gehad die zo erg was in de puberteit als Despa.
Hij is wel lief hoor, maar heeft een sterk karakter en pubert heel erg.
Door pike
Too schreef: zo 04 dec 2022, 09:49 Die eerste foto met zijn mooie nieuwe grijze laarsjes :smitten:
Ja die staan hem goed hè :biggrin2: maar ik breng ze terug want ze waren zwart ;D
Door Siberienne
pike schreef: zo 04 dec 2022, 10:56 Ja die staan hem goed hè :biggrin2: maar ik breng ze terug want ze waren zwart ;D
Hij heeft echt zo’n ‘wat nou - wat mot je van me’ blik ! Lekker eigenwijze snoet. En prachtige slungelpoten!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door