Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Elf
#3453336
Sinds gisteren zijn Onyx en ik officieel begonnen als 'lid' van het Bezoekhondenteam in het ziekenhuis. De afgelopen tijd zijn we regelmatig in het ziekenhuis geweest om te wennen en gisteren mochten we dan op de kinderafdeling starten met de bezoeken. Het ging zo goed, alsof Onyx nooit anders gedaan heeft. Zo bijzonder om te zien hoe de kinderen en ouders genieten van een hond op de kamer. Ik ben zo waanzinnig trots op hem! Er zijn nu 3 honden die naar de kinderafdeling gaan, 1 gaat naar geriatrie en 1 gaat naar de dialyse. Geweldig initiatief van de vrijwillerscentrale en het ziekenhuis!

Onyx is te volgen op Facebook: Aai Love Onyx en op Instagram: aailoveonyx :D
Bijlagen
IMG_2007.jpg
IMG_2007.jpg (2.73 MiB) 708 keer bekeken
Door Anne in Zweden
#3453337
Och, wat ontroerend om hem daar te zien liggen alsof hij nooit anders gedaan heeft dan kinderen troosten! Echt zo lief! En zo fijn voor die kinderen dat ze even mogen knuffelen met een lieve hond, hartverwarmend gewoon. Veel succes en mooie momenten gewenst! :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3453339
Wat geweldig! Knappe hond!

Ik weet zeker dat Nina het heel leuk had gevonden als ze bezoek had gekregen van zo’n lieve schat! Daar maak je heel veel kinderen en hun ouders heel erg blij mee!
Door Tibbies
#3453358
Ohhh, wat leuk!

Ik heb ook gezocht of dit in Zoetermeer kan, maar niets gevonden.
Noa is nu 'n soort vrijwillige therapie hond voor kinderen die hier langs huis lopen opweg naar gym of zwemles. De begeleidende juffen stoppen speciaal om de kindjes te laten knuffelen met Noa.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3453360
Wat een prachtig mooi initiatief. Ik denk dat er wel meer plekken zijn waar ze dit mogen optuigen!
Door Elf
#3453399
- pien - schreef: za 26 nov 2022, 09:24 Wat een geweldig initiatief! Ik volg Onyx :)
Wat leuk :) . Het valt niet mee om veel volgers te vinden voor Onyx de influencer ;D
Door - pien -
#3453423
Ik zal hem delen op insta, dat vergroot je bereik sowieso, en onder mijn volgers bevinden zich veel 'hondenvrouwtjes' ;D
Gebruikersavatar
Door Ina
#3453431
Wauw ....wat is Onyx een onwijs mooie verschijning :smitten:
Super leuk dat hij/jullie dit samen kunnen doen voor mensen die dat extra stukje aandacht verdienen!!
Wij wensen jullie heel veel plezierig bezoekjes toe :)
Door Mandarijn
#3453471
Oh wat leuk! Wat zullen jullie veel blije gezichten bezorgen bij de kinderen.

We zijn je gaan volgen op IG
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door