Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3444608
Pfff Sonja, het gaat ook nooit gewoon soepel bij jou he. Die tijd is voorbij zeker? :-\
Ik vind je ontzettend moedig ! :-*


Cuzco gaat er op dit moment eigenlijk heel goed mee om. Maar hij moet 10 dagen een kraag om. :'(
En die vind hij uiteraard vreselijk. Het is gelukkig al een redelijk soepele, maar toch... :'(
En zo'n band in z'n hals kan niet want hij heeft ook een klein hechtingetje aan z'n lip omdat daar een wratje weggehaald is. Nu zal dat wel sneller genezen zijn (mond geneest normaal snel) en dan ga ik toch eens voor een shirt kijken voor volgende week.

De operatie is wel goed gegaan. Tis een gigantische snee. Niet normaal.
En z'n bloedonderzoek was perfect. Complimenten gehad voor een kat van 12. Dus das dan wel heel leuk.

Er is ook 1 voordeel... Zijn overtollig buikvel door (nog meer) overgewicht in het verleden, is nu wat verminderd. Hij zit weer ietsje strakker (aan 1 zijde dan toch). Voorheen leek hij nog een stuk dikker dan hij was en het hing altijd zo te flappen als hij liep.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3444611
pearlsofpassion schreef: do 12 mei 2022, 18:42 Pfff Sonja, het gaat ook nooit gewoon soepel bij jou he. Die tijd is voorbij zeker? :-\
Ik vind je ontzettend moedig ! :-*


Cuzco gaat er op dit moment eigenlijk heel goed mee om. Maar hij moet 10 dagen een kraag om. :'(
En die vind hij uiteraard vreselijk. Het is gelukkig al een redelijk soepele, maar toch... :'(
En zo'n band in z'n hals kan niet want hij heeft ook een klein hechtingetje aan z'n lip omdat daar een wratje weggehaald is. Nu zal dat wel sneller genezen zijn (mond geneest normaal snel) en dan ga ik toch eens voor een shirt kijken voor volgende week.

De operatie is wel goed gegaan. Tis een gigantische snee. Niet normaal.
En z'n bloedonderzoek was perfect. Complimenten gehad voor een kat van 12. Dus das dan wel heel leuk.

Er is ook 1 voordeel... Zijn overtollig buikvel door (nog meer) overgewicht in het verleden, is nu wat verminderd. Hij zit weer ietsje strakker (aan 1 zijde dan toch). Voorheen leek hij nog een stuk dikker dan hij was en het hing altijd zo te flappen als hij liep.
Ik heb gewoon het idee dat er stiekem ook een dokter Murphy in dat ziekenhuis werkt. 😄

Ach gossie, zo'n grote jaap in je beestje 😢 Wel fijn dat hij tegelijkertijd ook een buikwand correctie heeft gehad. Hopelijk geneest de wond snel en kan hij er daarna weer tegenaan als een jonge, slanke god. :-*
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3444759
*origineel bericht verwijderd*….

Tis gewoon frustrerend dat er, terwijl je al bijna een jaar ergens weg bent, nog over JOU gepraat/geroddeld wordt…. En dan bedoel ik niet positief…. Alles wat je zegt/vertelt tegen 1 oud collega wordt besproken/veroordeeld etc met het hele team????? Dus weer 2 oud collega’s verwijderd uit mn social media en telefoon…. Hier kan ik nou zo slecht tegen….
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3444767
CindyMayella schreef: ma 16 mei 2022, 19:36 *origineel bericht verwijderd*….

Tis gewoon frustrerend dat er, terwijl je al bijna een jaar ergens weg bent, nog over JOU gepraat/geroddeld wordt…. En dan bedoel ik niet positief…. Alles wat je zegt/vertelt tegen 1 oud collega wordt besproken/veroordeeld etc met het hele team????? Dus weer 2 oud collega’s verwijderd uit mn social media en telefoon…. Hier kan ik nou zo slecht tegen….
Balen is dat zeg. Maar het zegt meer over hen dan over jou. En over die ene oud-collega, die er dus kennelijk baat bij heeft jou uit te horen en dat vervolgens in het team door te spreken. Net alsof die daar beter, sterker, groter door lijkt.
Typisch pestgedrag trouwens. Ik zou inderdaad de knoop doorhakken en zeggen: toedeledoki!

Sterkte. Je had nog niet genoeg op je bordje...
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3444839
Ronald schreef:[quote=CindyMayella post_id=3444759 time=<a href="tel:1652722583" data-original-title="" title="">1652722583</a> user_id=14918]
*origineel bericht verwijderd*….

Tis gewoon frustrerend dat er, terwijl je al bijna een jaar ergens weg bent, nog over JOU gepraat/geroddeld wordt…. En dan bedoel ik niet positief…. Alles wat je zegt/vertelt tegen 1 oud collega wordt besproken/veroordeeld etc met het hele team????? Dus weer 2 oud collega’s verwijderd uit mn social media en telefoon…. Hier kan ik nou zo slecht tegen….
Balen is dat zeg. Maar het zegt meer over hen dan over jou. En over die ene oud-collega, die er dus kennelijk baat bij heeft jou uit te horen en dat vervolgens in het team door te spreken. Net alsof die daar beter, sterker, groter door lijkt.
Typisch pestgedrag trouwens. Ik zou inderdaad de knoop doorhakken en zeggen: toedeledoki!

Sterkte. Je had nog niet genoeg op je bordje...[/quote]

Thanks ;) ….

Nu dus nog geen sleutel; oplevering 17 mei indien ze klaar waren met de reparaties: afzuigsysteem dat kapot is en verroeste leidingen in de badkamer…. Alles wat ik wilde regelen etc, opschuiven…… 😡😡😡

Geduld hebben is bij mij erg moeilijk :biggrin2: ….. Plus mn gerbil is vannacht overleden, dus hok schoonmaken en em te verkopen, maar kan niet bij de oude stofzuiger in de schuur, dus moet waxhten met schoonmaken tot morgen 😡😡…. Soms zit ineens alles tegen :-X …..
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3444841
Ach wat balen Cindy. Wel fijn dat het huisje eerst op orde wordt gemaakt qua reparaties maar wanneer je er zo op ingesteld bent om je eigen plekje te krijgen dan is het extra balen dat het langer duurt.... Soms zit het inderdaad even allemaal tegen :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3444948
Er zit ineens een scheur in de voorruit van mijn auto. Ik snap niet hoe die erin gekomen is. Vorige week heb ik toevallig nog de ruitenwisserbladen staan vervangen en toen was het nog niet. Er zit ook verder geen sterretje in zodat het van daaruit verder is gaan scheuren ofzo. Heb ook geen tikje gehoord tijdens het rijden.
Het is al een oude auto en hij moet in augustus voor APK. Dat mag natuurlijk 2 maanden eerder, maar dan duurt het nog een paar weken voordat hij mag. En zo lang wil ik hiermee niet rond blijven rijden. Maar het zou natuurlijk zonde zijn om een nieuwe ruit erin te laten zetten als hij dan straks blijkt niet door de keuring heen te komen. 🤔
Maar eens even overleggen met de monteur die altijd het onderhoud doet.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3444949
Dat is balen Sonja. Kan het zijn dat terwijl hij geparkeerd stond er een steentje of iets is opgesprongen door een andere auto?
Hoe dan ook, het is balen en zeker als je niet zeker weet of hij door de keuring komt. Dan toch kijken of je een stuk eerder terecht kan. Succes.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3444952
Charlie Angel schreef: zo 22 mei 2022, 23:45 Dat is balen Sonja. Kan het zijn dat terwijl hij geparkeerd stond er een steentje of iets is opgesprongen door een andere auto?
Hoe dan ook, het is balen en zeker als je niet zeker weet of hij door de keuring komt. Dan toch kijken of je een stuk eerder terecht kan. Succes. Afbeelding
Er zit geen putje of sterretje in. Gewoon alleen een scheur. Dus geen idee waar het van komt. Bij steenslag zou ik toch een putje verwachten.
APK mag maximaal 2 maanden eerder dan de datum waarop de keuring verloopt. Dat is half augustus, dus hij kan pas op zijn vroegst half juni gekeurd worden.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3444957
Sonja schreef: ma 23 mei 2022, 00:08 Er zit geen putje of sterretje in. Gewoon alleen een scheur. Dus geen idee waar het van komt. Bij steenslag zou ik toch een putje verwachten.
APK mag maximaal 2 maanden eerder dan de datum waarop de keuring verloopt. Dat is half augustus, dus hij kan pas op zijn vroegst half juni gekeurd worden.
Je kunt de APK in principe op elk moment laten uitvoeren. Alleen als je hem binnen de twee maanden vóór de einddatum laat doen, wordt de nieuwe einddatum de huidige einddatum plus één jaar. Doe je het eerder, dan geldt de APK datum plus één jaar als nieuwe einddatum.

Kun je je monteur niet vragen om een soort van pro forma APK?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3444958
Inderdaad wat Ronald zegt, die twee maanden is wanneer je de termijn wil laten lopen vanaf de vervaldatum APK. Anders is de datum van keuring ingangsdatum nieuwe geldigheid APK. Weet niet hoe je relatie is met de monteur maar anders kan hij mogelijk alvast kijken of hij problemen verwacht bij de APK?
Door eelke
#3444960
Misschien door de zon er op?
Ik zou inderdaad gewoon een apk laten doen, dan maar wat eerder.

Eigen klacht; mijn agenda is stuk. Nu heb ik nog steeds schoolagenda's, want sinds ik 14 jaar geleden van school kwam had ik anders of een half jaar te kort, of een half jaar dubbel en da's zonde hé.
Maar nu is ie stuk en dacht ik, misschien dan het moment om over te stappen naar een grote mensen agenda, want de nieuwe schoolagenda's starten pas bij augustus.

Rondje stad gedaan, en nog geen jaar agenda kunnen vinden. Da's stom!
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3444962
eelke schreef: ma 23 mei 2022, 09:42 Rondje stad gedaan, en nog geen jaar agenda kunnen vinden. Da's stom!
En bij bol.com of zo?
Door eelke
#3444963
Ronald schreef: ma 23 mei 2022, 10:05 En bij bol.com of zo?
Ja, daar nu uiteindelijk een agenda besteld. Met een looptijd van aug 21 tot dec 22, dus zeul ik dan alsnog bijna een jaar lang aan lege blaadjes mee. Maar de eisen; met elastiek, weekkoordje, en een week op 2 pagina's, zijn blijkbaar dusdanig moeilijk.

De hema schoolagenda die ik dus al 10+ jaar gebruik heeft dat allemaal.

Maar toch vind ik het vreemd, dat er geen uitgebreid assortiment ligt in mei snap ik wel, maar je zou dan toch denken dat winkels als de hema of action, wel standaard 1 saaie versie hebben liggen. Voor de mensen die m kwijt raken of er koffie overheen gooien.
Door eelke
#3444964
Al blijkt nu dus wel dat er speciaal voor mensen zoals ik agenda's bestaan van aug tot december, zodat je kunt overstappen van een school naar jaaragenda. Wauw.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door