Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3438642
Deze middag vroeg hij of ik langs kwam. Mocht Zoë meenemen en hij had al gekookt. Even twijfel omdat ik een rustig thuis dagje had gepland. Toch maar gegaan ook omdat Zoë er toch een keer aan moest geloven. Leuke avond gehad, hij had lekker gekookt. En Zoë vindt hem ook leuk. Ging ook prima. Ze was best braaf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3438648
Hij had zuurkool gemaakt.
Hij woont best in een drukke wijk en Zoë moest plassen. Maar ze heeft zich buiten keurig gedragen en niemand proberen op te eten. Ook wel leuk om met z'n tweeën te lopen want hij ging lief met me mee.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3438660
Ik had echt een heel leuk weekend!!!! :D :D Aangekomen in Antwerpen lekker geluncht, beetje door de stad gelopen, ergens een biertje gedronken en toen naar het hotel. Voor het avondeten en meer bier de deur uit gegaan en lekker gegeten bij een origineel Indisch restaurant. Super lekker. We hebben in meerdere drukke kroegen gezeten, de een drukker dan de ander en het was als vanouds. Hoewel ik onbewust erg aan het opletten was of er niet iemand hoestte ;D ;D Er is toch niks aan te doen met alle besmettingen. Om 23u ging de boel dicht daar en zijn we naar ons hotel gegaan. Ergens na 1u werden we ruw gestoord door geschreeuw. Iemand wist niet de code van de kamer en de ander was blijkbaar niet snel genoeg om het op te zoeken. Even later hoorden we dat er iemand heel hard geslagen werd, boste ook tegen onze deur aan. Maar verder was het stil op de klappen na. Heel bizar. Vervolgens hoorden we een zeer angstige vrouw gillen dat de ander haar los moest laten. Toen hebben we maar snel wat aangetrokken en zijn we de gang op gerend. Verderop in de gang zaten wat jonge stelletjes, type haantje met bijbehorende vriendin ;) Uiteraard stonden de haantjes al binnen en hielden die vent tegen die zijn vriendin in elkaar geslagen had. Ik ben nog nooit zo blij geweest met dit soort types!
De vrouw was verschrikkelijk bang en overstuur, ze had rode striemen in haar hals en zat onder de plekken. Ze pakte haar koffer onder toeziend oog van en met haantjes die de vent tegen hielden.
De vrouw is opgevangen door de meiden die erbij hoorden. Ik heb geprobeerd mijn nummer aan haar te geven maar ze reageerde alsof ik haar een cactus in haar handen had gedrukt. Ik denk dat ze zich ook heel erg schaamde. Ik hoop dat ze uit de relatie gaat, in het kader van; een mens mag hopen.

Op dit incident na was het heel heel leuk. We hebben naast de rest ook veel gekletst, veel lol gehad en ook serieus gepraat. Het was erg fijn en ik ben gister nog met haar mee naar huis gegaan en dus pas net thuis.
Als ze niet te moe is van werk, vanmiddag haar kinderen in combinatie met werk en vanavond heeft ze haar opleiding, komt ze vanavond naar mij. :)
Ik heb uiteindelijk gevraagd of ik haar mijn vriendin mocht noemen. Maar na even nadenken mocht dat niet, dat was te snel. Ze wilde eerst dat ik haar beter leerde kennen. (ik heb het idee dat ze bang is dat ik weg ren als ik haar beter leer kennen enzo)
Ze was verlegen en vertelde ook dat ze best bang is om iemand toe te laten en dat ze tijd nodig heeft. Het was een heel fijn moment ondanks dat ze nog niet mijn vriendin wilde zijn. Ze heeft me uiteindelijk wel vertelt dat ze veel voor me voelde en dat dat toegeven erg ingewikkeld was.
Geduld is alleen niet mijn sterke kant ;D ;D Goede oefening zo.
Maargoed, ik date dus een fantastisch persoon
eelke schreef:Zijn jullie niet 'bang' dat jullie dates hier meelezen?
.
Nee eigenlijk niet. Ze is van origine Pools, kan wel wat NL maar spreekt voornamelijk Engels en ze heeft alleen 2 cavia's. Ze zit niet op NL fora. ;)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3438791
Ik lees nog af en toe mee op Barfplaats en jullie topic brengt een brede lach op mijn gezicht. Ik gun jullie allemaal zo een lieve partner om je leven mee door te brengen.

Het lijkt de goede kant op te gaan, ik ben blij voor jullie. :-*
Door hannabelgje
#3438794
Gisteravond date 5 en vanavond date 6. Vanavond gaat Zoë weer mee. Daarna zien we elkaar ff niet. Ik moet sporten en hij heeft de kinderen komend weekend. We hebben wel afgesproken zolang het goed gaat elkaar in elk geval iedere dinsdag te zien. Die houden we dan vrij voor elkaar. Gaat traag maar gestaag. Ook wel goed voor mij. Maar hij is lief, attent, leuk en heel zorgzaam. Zo niet gewend. Hij brengt me altijd naar de auto. Wacht dan met gaan slapen tot ik weer veilig thuis ben. Zo lief.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3438898
Wat onwijs leuk Hannah!!! :D :D :D Als het voor jou goed voelt is het helemaal geweldig!! :biggrin2:


Sinds dat we afgelopen weekend in Antwerpen waren hebben we elkaar elke dag gezien. Of ik ben bij haar geweest of ze kwam bij mij in de avond. Samen slapen en dan vroeg weer op omdat zij geen vakantie heeft ;D Gisteravond zijn we samen naar vrienden van mij geweest. Dat was erg leuk en ze lijken het ook wel met elkaar te kunnen vinden. Het was ook leuk om te zien hoe ze is bij anderen, hoe ze daarin beweegt, vertelt en doet. Dat is toch altijd anders dan 1 op 1.

Vanaf vandaag heeft ze weer fulltime de kinderen dus zie ik haar pas volgende week vrijdag weer.
Door Lizzy
#3438902
sam28 schreef: do 27 jan 2022, 14:43 Wat onwijs leuk Hannah!!! :D :D :D Als het voor jou goed voelt is het helemaal geweldig!! :biggrin2:


Sinds dat we afgelopen weekend in Antwerpen waren hebben we elkaar elke dag gezien. Of ik ben bij haar geweest of ze kwam bij mij in de avond. Samen slapen en dan vroeg weer op omdat zij geen vakantie heeft ;D Gisteravond zijn we samen naar vrienden van mij geweest. Dat was erg leuk en ze lijken het ook wel met elkaar te kunnen vinden. Het was ook leuk om te zien hoe ze is bij anderen, hoe ze daarin beweegt, vertelt en doet. Dat is toch altijd anders dan 1 op 1.

Vanaf vandaag heeft ze weer fulltime de kinderen dus zie ik haar pas volgende week vrijdag weer.
Dat wordt vast weer ff afkicken :biggrin2:
Door Lizzy
#3438903
hannabelgje schreef: wo 26 jan 2022, 11:40 Gisteravond date 5 en vanavond date 6. Vanavond gaat Zoë weer mee. Daarna zien we elkaar ff niet. Ik moet sporten en hij heeft de kinderen komend weekend. We hebben wel afgesproken zolang het goed gaat elkaar in elk geval iedere dinsdag te zien. Die houden we dan vrij voor elkaar. Gaat traag maar gestaag. Ook wel goed voor mij. Maar hij is lief, attent, leuk en heel zorgzaam. Zo niet gewend. Hij brengt me altijd naar de auto. Wacht dan met gaan slapen tot ik weer veilig thuis ben. Zo lief.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Hij klinkt echt als een hele lieve attente man! Heerlijk joh, dat het zo goed klikt tussen jullie! En toe maar hee, wekelijks afspreken, whoooehaaaa!
Door hannabelgje
#3438906
sam28 schreef:Wat onwijs leuk Hannah!!! :D :D :D Als het voor jou goed voelt is het helemaal geweldig!! :biggrin2:


Sinds dat we afgelopen weekend in Antwerpen waren hebben we elkaar elke dag gezien. Of ik ben bij haar geweest of ze kwam bij mij in de avond. Samen slapen en dan vroeg weer op omdat zij geen vakantie heeft ;D Gisteravond zijn we samen naar vrienden van mij geweest. Dat was erg leuk en ze lijken het ook wel met elkaar te kunnen vinden. Het was ook leuk om te zien hoe ze is bij anderen, hoe ze daarin beweegt, vertelt en doet. Dat is toch altijd anders dan 1 op 1.

Vanaf vandaag heeft ze weer fulltime de kinderen dus zie ik haar pas volgende week vrijdag weer.
Ai dat duurt lang. Sterkte met afkicken. Ik moet wachten tot zondagavond waarschijnlijk. Dat is niet zo lang.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door sam28
#3438929
Saai hoor, een avond alleen. Ik ben maar met een vriendin een restaurant in gedoken en biertjes gedronken. ;D ;D ;D
Lig ik zo helemaal alleen in bed, heel sneu. (en heel goed want ik ben oprecht gesloopt. ;D )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door