Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door judith vd
#3386159
Ik had niet voldoende van thuis meegenomen, dus was eigenlijk op zoek naar runderriblappen en kippenpoten.
Toen zag ik helemaal links onderin dit liggen.
Er lagen nog 3 andere verpakkingen: heerlijk met gekruid gehakt en stukjes worst ::).
BlissSpirit schreef:Heb je al een vrachtwagen gehuurd, zodat je een lading mee terug kan nemen AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Diz en Emy komen tonnetje rond thuis geloof ik
Je kent me goed: zat gelijk te verzinnen hoe je dit in grote aantallen naar Nederland krijgt :D .
#3386161
judith vd schreef: wo 18 sep 2019, 19:58 Ik had niet voldoende van thuis meegenomen, dus was eigenlijk op zoek naar runderriblappen en kippenpoten.
Toen zag ik helemaal links onderin dit liggen.
Er lagen nog 3 andere verpakkingen: heerlijk met gekruid gehakt en stukjes worst ::).


Je kent me goed: zat gelijk te verzinnen hoe je dit in grote aantallen naar Nederland krijgt :D .

Zonder luchtje :D
Door miik
#3386168
judith vd schreef: wo 18 sep 2019, 17:05 Dit wil ik ook wel in NL
Tja dubbel hoor... wil ik dit ? Ja, financieel voor mezelf misschien wel....
Maar is dat niet de reden dat die massa varkensstallen (en de rest) ontstaan zijn ? Meer voor minder willen... wat betekend dat voor de boeren- wat betekend het voor de dieren ?
:-X
Door Tanna
#3386169
miik schreef: wo 18 sep 2019, 22:57 Tja dubbel hoor... wil ik dit ? Ja, financieel voor mezelf misschien wel....
Maar is dat niet de reden dat die massa varkensstallen (en de rest) ontstaan zijn ? Meer voor minder willen... wat betekend dat voor de boeren- wat betekend het voor de dieren ?
:-X
Precies wat ik dacht. Mijn honden eten daarom, net als wijzelf, biologisch vlees.
Door Lizzy
#3386177
miik schreef: wo 18 sep 2019, 22:57 Tja dubbel hoor... wil ik dit ? Ja, financieel voor mezelf misschien wel....
Maar is dat niet de reden dat die massa varkensstallen (en de rest) ontstaan zijn ? Meer voor minder willen... wat betekend dat voor de boeren- wat betekend het voor de dieren ?
:-X
Ja en nee. Het afvalvlees dat wij gemiddeld aan onze honden geven hoeft natuurlijk zo duur niet te zijn als wat wij er nu voor betalen. Alles is 10 keer over de kop gegaan omdat BARF en KVV zo populair zijn geworden. Ruim 20 jaar geleden waren zelf slachtende boeren soms blij dat ik het kopvlees en hart en pens op kwam halen, hoefde zij niet te betalen om het op te komen laten halen. Betaalde ik soms nog geen euro de kilo, gewoon voor de gezelligheid. We worden door de honden-vlees-handeltjes (sorry dat ik het zo bot zeg) echt wel genaaid met de huidige prijzen.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3386178
miik schreef: wo 18 sep 2019, 22:57 Tja dubbel hoor... wil ik dit ? Ja, financieel voor mezelf misschien wel....
Maar is dat niet de reden dat die massa varkensstallen (en de rest) ontstaan zijn ? Meer voor minder willen... wat betekend dat voor de boeren- wat betekend het voor de dieren ?
:-X

Nah, zeker gezien het feit dat de Fransen zelf al veel meer van en dier eten dan wij, zal dit echt het minimale afsnijdsel zijn wat normaal gesproken geen mens meer wil hebben. En dan is 1,50 voor de moeite vna het inpakken alsnog netjes betaald.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3386180
Ja hier bestaat een kip ook uit evenveel poten als enkele filets. Een lam bestaat ook uit meer dan alleen rackjes of koteletjes. Geldt ook voor kalkoen, etc. Een eend heeft ook poten. Kunt ook de ingewanden krijgen.
Het hele dier wordt gebruikt en niet maar een stukje.
Dus dat dierpakket dat zal echt wel iets zijn wat anders weggegooid zou worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door