Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3368558
Charlie Angel schreef:Desnoods aan je tenen beginnen Kim. De duimen blijven hier draaien!Afbeelding

Ze moet natuurlijk wel iets over houden om straks die pen mee vast te houden :biggrin2:
Door heicke
#3368853
Kim_S schreef:Net 14 kantjes Duitse notaris-taal doorgeworsteld :-X :-X :-X
Maar het koopcontract lijkt goed in elkaar te zitten, dus kom maar op, wij ondertekenen wel! :D
Nog 1,5 week te gaan... :duimen: :duimen: :duimen:

Ik lees het nu pas, wat heerlijk na die lange tijd eindelijk je huis verkocht!!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3368928
dinky89 schreef:Volgens mij is morgen de grote dag, sterkte met de spanning Kim. Duimen blijven hier volop draaien totdat het helemaal rond is :duimen: :duimen: :duimen:
GMTA!!

Succes Kimmekind en meneer K!!! Hieperdepiep hoera...... :circle: :circle: :circle: :circle: :circle:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3368938
Whaaaaaa nog 1 nachtje (niet) slapen!! :D

Vandaag nog onze hypotheekadviseur op het antwoordapparaat, die ons met klem afraadde om het koopcontract te tekenen morgen :o
Omdat we de financiering van de restschuld nog niet helemaal rond hebben, zo bleek later toen ik hem belde. Engerd! :-X ::)

Maar we gaan echt wel tekenen, en die restschuldfinanciering zien we daarna wel. Moet toch lukken! En anders ga ik crowdfunding doen of zo :P

Dank dat jullie zo meeleven!!! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door