Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ace
keetje schreef: Ik had in het verleden  een bul en een kruising die altijd meegingen naar de polder en daar lekker gingen zwemmen. Toen kwam er een pup bij die ook na een paar maanden lekker meeging naar de polder, om te zwemmen. Het ding, toen een maand of 5 rende lekker mee achter de 2 anderen aan, sprong ook gewoon het water in en verdween. Ik als de sodemieter met kleding, schoenen en al het water in het kleine ding weer opgedoken. Die is nooit meer in de buurt van water geweest. Kon dus duidelijk niet zwemmen.
Oh my god.. Je bestierf het toch wel?  :-[
Door Extreme
keetje schreef: Ik had in het verleden  een bul en een kruising die altijd meegingen naar de polder en daar lekker gingen zwemmen. Toen kwam er een pup bij die ook na een paar maanden lekker meeging naar de polder, om te zwemmen. Het ding, toen een maand of 5 rende lekker mee achter de 2 anderen aan, sprong ook gewoon het water in en verdween. Ik als de sodemieter met kleding, schoenen en al het water in het kleine ding weer opgedoken. Die is nooit meer in de buurt van water geweest. Kon dus duidelijk niet zwemmen.
Is het dan iets van bullen, dat het vaker voorkomt dat dit "soort" honden problemen hebben met zwemmen?
Door Ace
Ik weet eigenlijk niet of het wel echt goeie zwemmers zijn. Het zit er natuurlijk niet echt in gefokt zeg maar (zoals dat bij andere honden dan wel weer zo is).. Ik denk dat ze hun bouw ook niet echt meehebben om echt goeie zwemmers te worden  ??? maar Ace vindt het leuk om te doen  :)
Door keetje
Geen idee, ik zie ook genoeg zwemmende bullen. Of Luna kan zwemmen hebben we nog niet uitgeprobeerd, misschien maar eens doen deze zomer.
Door smulpaap
Ik heb ook een Inge de Bruijn , althans dat denkt ze zelf . Die gaat dus ook hele einden het water in en snorkelt ook graag dingen op
Ze draait er echt haar poot niet voor om om een balk mee te nemen . Dat zal en moet mee
De dame krijgt altijd een zwemvest aan . Het gaat zonder vest allemaal goed zolang ze rechtuit zwemt
Als ze een bocht wil maken dan kan het fout gaan . Het is bij de E.B echt de bouw . Ze kunnen als ze een bocht maken a.hw kantelen
En bij sommigen ook het uithoudingsvermogen . Daar heeft Amber geen problemen mee
Maar het zwemvest bied net dat beetje extra steun

Afbeelding
Door smulpaap
De malloot loopt ook rustig rond in haar pamela outfit het boeit haar geen steek  :biggrin2:
Neemt weer eens een baggerplas mee 

Afbeelding
Door Ace
Lizzy schreef: Wat leuk! En met nog hele Kong  :biggrin2:
Ja, gelukkig.. Tis geen sloper dus dat soort speeltjes gaan goed mee..  :)
Door Ace
smulpaap schreef: De malloot loopt ook rustig rond in haar pamela outfit het boeit haar geen steek  :biggrin2:

Afbeelding
Geweldig Afbeelding? dat smoelenwerk Afbeelding?Afbeelding
Door keetje
smulpaap schreef: De malloot loopt ook rustig rond in haar pamela outfit het boeit haar geen steek  :biggrin2:

Afbeelding
Ik blijf ze super vinden,..........dat smoelwerk!!  :smitten: :smitten: :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door