In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door Envie
#3432063
Charlie Angel schreef: do 02 sep 2021, 15:38 Wat vreemd. Als je rechtsboven op het regeltje welkom, ......... klikt zie je gelijk staan wachtwoord aanpassen. Lukt het op die manier?
Nee, krijg dan alleen het Forumoverzicht in beeld. Vandaar mijn vraag
Door Envie
#3432101
Charlie Angel schreef: zo 05 sep 2021, 01:45 Dan heb je inderdaad kans dat cookies verwijderen gaat helpen. Laat het maar weten. Afbeelding
Oww..zucht..het is nog niet gelukt. Ik kom wel in t gebruikerspaneel, maar bij 'wijzig accountinstelingen gaat hij weer terug naar

Forumoverzicht
GEBRUIKERSPANEEL
Door Jeff
#3432334
Envie schreef: di 07 sep 2021, 20:01 Oke ik hoor het wel !!
Die pagina werd verborgen omdat je Facebook gebruikte om in te loggen en dus kan je daar je wachtwoord niet veranderen, alleen werd per ongeluk alles verborgen. Dat heb ik nu hersteld.

Ik vermoed dat sommige leden (jij ook?) terug gingen naar inloggen met een wachtwoord omdat de Facebook koppeling niet meer werkte. Die werkt inmiddels weer dus je kan weer met Facebook inloggen.

Wil je toch je wachtwoord veranderen dan moet je eerst de koppeling met Facebook weghalen. Dat doe je door naar Verander Wachtwoord te gaan rechtsboven, dan naar Links Social Netwerk Accounts, klikken op de knop Facebook inloggen, en dan ontkoppelen.
Door Lizzy
#3432346
Dank je wel Jeff, voor je support! Zodra ik mijn facebook wachtwoord weer weet (die heb je nodig om dit te doen), ga ik het proberen :biggrin2:
Door Envie
#3432358
Dank voor je uitleg! Ik ga het proberen..

Nou, ik kan dus nog steeds niet in 'wijzig accountinstellingen"
Alle andere blokjes (wijzig profiel/wijzig onderschrift/wijzig avatar doen het wel.

Ik krijg wel bovenin een wit blokje te zien waarin staat: Update for login Barfplaats.nl?
Moet ik daar iets mee doen?
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door