In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door miik
#3408150
Ok ik snap er niks meer van.... ik kan een geplaatst bericht niet meer bewerken. Dat kon altijd wel. Ik heb rechtsboven 2 knopjes, meld aan beheerder en reageer met citaat- hoe verander ik een geschreven bericht ?
Het viel me op dat mn status op offline staat- terwijl ik dat niet ben, heeft dat ermee te maken ? en hoe verander ik dat ???
Door Lizzy
#3408164
miik schreef: vr 07 aug 2020, 00:22 Ok ik snap er niks meer van.... ik kan een geplaatst bericht niet meer bewerken. Dat kon altijd wel. Ik heb rechtsboven 2 knopjes, meld aan beheerder en reageer met citaat- hoe verander ik een geschreven bericht ?
Het viel me op dat mn status op offline staat- terwijl ik dat niet ben, heeft dat ermee te maken ? en hoe verander ik dat ???
Huh? Oh interessant!

Je hebt rechts niet naast de citaatknop een knopje met een pijltje? Want daaronder bevind zich dat je het onderwerp kan aanpassen.

Ik zie zelf ook dat ik offline sta. Gek zeg. Ik moet dit aan Jeff gaan vragen Miik!
Door miik
#3408222
Lizzy schreef: vr 07 aug 2020, 10:36 Ik zie zelf ook dat ik offline sta. Gek zeg. Ik moet dit aan Jeff gaan vragen Miik!
Door af te melden en opnieuw in te loggen kan ik mn bericht weer wijzigen. Maar blijf op offline staan- dat krijg ik niet verandert.....
Door eelke
#3408248
miik schreef: za 08 aug 2020, 00:42 Door af te melden en opnieuw in te loggen kan ik mn bericht weer wijzigen. Maar blijf op offline staan- dat krijg ik niet verandert.....
Ja, ik ben tegenwoordig ook ict-nerd, dus dan is dat de standaard regel; have you tried turning it off and on again? :biggrin2:

Afbeelding

Wat bedoel je met offline? Waar staat dat?
Gebruikersavatar
Door pluk
#3408274
eelke schreef: za 08 aug 2020, 10:16 Ja, ik ben tegenwoordig ook ict-nerd, dus dan is dat de standaard regel; have you tried turning it off and on again? :biggrin2:

Afbeelding

Wat bedoel je met offline? Waar staat dat?
In je profiel. Staat bij mij ook op offline. Maar ik heb tot nu toe geen probleem met bewerken van berichten gehad.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door