In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door El_Kato
#3395371
Ik weet niet of het in de Bar hoort maar sinds gisteren moet ik steeds opnieuw inloggen en kan ik het hokje ingelogd blijven niet meer aanvinken… Doe ik iets niet goed?
Door El_Kato
#3396752
Gevonden, alles gewist :o sodeju al mijn openstaande vind ik leuk websites weg… heb er ook echt zooohoooo geen verstand van ;D Maare het heeft niet gewerkt. Ik kan nog steeds het vinkje ingelogd blijven niet aanklikken…
Door Jeff
#3397007
El_Kato schreef: ma 09 mar 2020, 17:55 Het vakje blijft grijs, kan het dus niet aanvinken.
Log jij in via de knop bovenin en dan Aanmelden? Dus waar je naast het vinkje Blijf ingelogd ook een vinkje Verberg sessie ziet staan?
Door Admin
#3406302
Borke schreef: za 04 jul 2020, 16:41 Is hier al een oplossing voor, want ik heb het probleem ook, moet iedere keer opnieuw aanmelden en kan hokje niet aanvinken om ingelogd te blijven :-(
Als je aanmeld via de knop Aanmelden rechts bovenin dan heb je wel het vinkje Ingelogd blijven. Als dat niet helpt dan kan je proberen je browser cache leeg te maken: https://www.browserchecker.nl/cache-bes ... erwijderen

En anders hoor ik wel of het nog niet lukt.
Door Admin
#3406336
Borke schreef: zo 05 jul 2020, 16:54 Dat vinkje kan ik niet aanzetten en van die cache snap ik niets (ik zit op mijn IPad).
Helaas pindakaas denk ik :-(
Waarom kan je het vinkje niet aanzetten?

Klikken op Aanmelden
Afbeelding

Dan vinkje aanzetten voordat je inlogt.
Afbeelding
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door