In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door src_esther
#3406346
Borke schreef: zo 05 jul 2020, 16:54 Dat vinkje kan ik niet aanzetten en van die cache snap ik niets (ik zit op mijn IPad).
Helaas pindakaas denk ik :-(
Cache legen op de iPad doe je door naar Instellingen te gaan. Kies dan Safari, scroll stukje naar beneden en er zal iets staan als Historie en website data verwijderen. Let op! Al je geopende pagina's verdwijnen en je moet overal weer inloggen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3427925
Inmiddels heb ik het probleem ook sinds een paar weken. Daarvoor nooit problemen mee gehad.

Op de computer blijft hij gewoon ingelogd en werkt het vinkje wel gewoon.
Op de tablet wil hij echter niet ingelogd blijven. Op de tablet heb ik cookies gewist maar ik blijf het probleem behouden dat hij geen vinkje wil zetten in het vakje naast 'ingelogd blijven'. Dit werkt niet bij inloggen onderaan de pagina en ook niet via de aanmeldknop bovenaan in het scherm. Heb ook geprobeerd of hij misschien niet goed reageert en dus ook naast het vinkje geklikt maar ook dat werkt niet. Erg vervelend aangezien ik meestal op de bank met de tablet kijk en daardoor iedere keer dat ik naar barfplaats toe ga opnieuw in moet loggen :-\
Door Lizzy
#3427941
dinky89 schreef: di 15 jun 2021, 10:38 Inmiddels heb ik het probleem ook sinds een paar weken. Daarvoor nooit problemen mee gehad.

Op de computer blijft hij gewoon ingelogd en werkt het vinkje wel gewoon.
Op de tablet wil hij echter niet ingelogd blijven. Op de tablet heb ik cookies gewist maar ik blijf het probleem behouden dat hij geen vinkje wil zetten in het vakje naast 'ingelogd blijven'. Dit werkt niet bij inloggen onderaan de pagina en ook niet via de aanmeldknop bovenaan in het scherm. Heb ook geprobeerd of hij misschien niet goed reageert en dus ook naast het vinkje geklikt maar ook dat werkt niet. Erg vervelend aangezien ik meestal op de bank met de tablet kijk en daardoor iedere keer dat ik naar barfplaats toe ga opnieuw in moet loggen :-\
Ik heb dit op mijn tablet ook maar alleen als ik aanlog via facebook. Geef ik dus de gebruikersnaam + wachtwoord, kan ik wel een vinkje neerzetten en blijf ik ook ingelogd. Is dat bij jou ook?
Door Admin
#3427944
dinky89 schreef: di 15 jun 2021, 10:38 Inmiddels heb ik het probleem ook sinds een paar weken. Daarvoor nooit problemen mee gehad.

Op de computer blijft hij gewoon ingelogd en werkt het vinkje wel gewoon.
Op de tablet wil hij echter niet ingelogd blijven. Op de tablet heb ik cookies gewist maar ik blijf het probleem behouden dat hij geen vinkje wil zetten in het vakje naast 'ingelogd blijven'. Dit werkt niet bij inloggen onderaan de pagina en ook niet via de aanmeldknop bovenaan in het scherm. Heb ook geprobeerd of hij misschien niet goed reageert en dus ook naast het vinkje geklikt maar ook dat werkt niet. Erg vervelend aangezien ik meestal op de bank met de tablet kijk en daardoor iedere keer dat ik naar barfplaats toe ga opnieuw in moet loggen :-\
Zorg wel dat je eerst Safari helemaal afsluit voordat je de cookies verwijdert. Dan ga je op de iPad naar Instellingen, Safari, Geavanceerd, Websitedata, Verwijder Alle Websitedata. Als je dan Safari weer opstart en naar Barfplaats gaat, dan kan je weer inloggen en de optie Ingelogd blijven gebruiken.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3427966
Lizzy schreef: di 15 jun 2021, 12:46 Ik heb dit op mijn tablet ook maar alleen als ik aanlog via facebook. Geef ik dus de gebruikersnaam + wachtwoord, kan ik wel een vinkje neerzetten en blijf ik ook ingelogd. Is dat bij jou ook?
Ik log niet in via Facebook, doe liefst zo weinig mogelijk met Facebook.

@admin: ik heb geen iPad maar een Lenovo met Chrome?
Gebruikersavatar
Door Rik01
#3428010
Geen idee of het kan helpen maar je zou de auto-login keys op barfplaats allemaal eens even weg kunnen halen (alles selecteren kan met het blokje linksonder die pagina). Je moet dan wel op alle (andere) apparaten opnieuw inloggen maar dan is die sessie-lijst ook weer schoon.

Die kun je hier vinden (in je profiel pagina): ucp.php?i=ucp_profile&mode=autologin_keys
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door