In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

#3376049
Lizzy schreef:Ik heb hier ook nooit last van... Is dit via je telefoon of via je PC? Gebruik je Tapatalk (wie gebruikt dat eigenlijk nog? Want ik zou daar eigenlijk wel vanaf willen....).
Dit gebeurt op de pc, ik post nooit met mijn telefoon op BP. Te veel gepriegel. ::) Op de pc heb ik Microsoft Edge.
#3376079
BlissSpirit schreef:Ik gebruik tapatalk, echt super handig op de telefoon. En volgens mij nog best veel anderen. Kan ik zien, omdat je alleen als iemand via tapa een bericht stuurt, de goede smileys ziet en anders alleen een lachend gezichtje Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Ik niet.
Ik vind de mobiele versie van het forum veeeel handiger en aangenamer.
En ik zie jouw smiley ook gewoon hoor. Of was het dat niet wat je wilde zeggen?
#3376090
pearlsofpassion schreef:
Ik niet.
Ik vind de mobiele versie van het forum veeeel handiger en aangenamer.
En ik zie jouw smiley ook gewoon hoor. Of was het dat niet wat je wilde zeggen?
Ja, klopt, jij kan mijn smiley wel zien, maar ik de jouwe niet als het bericht via het forum is gepost. Dan zie ik alleen zoiets Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
#3376171
BlissSpirit schreef:Ja zeker, maar blijf tapa overzichtelijker vinden op de foon. Sorry Afbeelding
Maar goed, verdwijnt BP op tapa, dan zal ik er vast wel een keer aan wennen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Hoelang geleden is dat? Want zo nu en dan worden er natuurlijk updates gedaan.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door