In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door eelke
#3272900
Ik wilde deze posten, maar hij maakt er geen mooi venster van. Ik zie niet wat ik fout doe, wie wel?

Gebruikersavatar
Door pluk
#3272944
Ik denk dat het met het filmpje te maken heeft...

Dit is jouw link:





Het filmpje hierboven heb ik zelf van youtube gehaald ...De link
( ] heb ik weggehaald ;) )[/youtube
Door eelke
#3273029
pluk schreef:Ik denk dat het met het filmpje te maken heeft...

Dit is jouw link:





Het filmpje hierboven heb ik zelf van youtube gehaald ...De link
( ] heb ik weggehaald ;) )[/youtube
Ja dat tweede filmpje is inderdaad een andere. Hoe kun je dan zien bij welk filmpje het wel kan en bij welke niet?
Door Lizzy
#3273038
Ik zit hier dus ook standaard mee te klooien en het werkt bij mij vrijwel nooit >:( . En hoe je het verschil kan zien tussen wanneer het wel of niet moet werken en waarom: is mij volstrekt onduidelijk.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3273041
Bij het uploaden van een video kun je kiezen voor de optie "insluiten uitschakelen", dan is de video dus niet te plaatsen op een andere site.
Je kunt vooraf niet zien of dit is uitgeschakeld
Gebruikersavatar
Door pluk
#3273142
eelke schreef:Hmm oké, dat zal het zijn dan. Zonde.
Voor het posten kun je met Voorbeeld wel zien of hij t doet. En anders zet je m gewoon tussen
Door Admin
#3274492
eelke schreef:Ik wilde deze posten, maar hij maakt er geen mooi venster van. Ik zie niet wat ik fout doe, wie wel?



Het probleem komt door dat laatste stukje van de link: &t=17s. Dat betekent dat de video moet starten 17 seconden vanaf het begin.

Dat is helaas niet op te lossen, maar ik heb een betere optie op het forum gezet. In plaats van de link tussen youtube tags te zetten kan je nu gewoon een link plakken. Die wordt dan automatisch omgezet naar een video. Probeer maar.

Door Lizzy
#3274504
Ohwww, dat is helemaaaal super handig Jeff! Geniaal!

Even een testje (met een nikszeggend filmpje):

 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door