In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door enya13
#3226810
ik wordt steeds uitgelogd tijdens mijn bezoek aan bp. als ik nieuwe berichten aanklik begint het gedonder. ook word ik zomaar doorgeklikt naar ander topic of een adverteerder?
na opnieuw inloggen ben ik alle nieuwe berichten weer kwijt en moet ik alles doorzoeken.
dat is wel balen. meer mensen last van?
Door enya13
#3227933
dit is niet leuk meer. weer uitgelogd, wordt bij poging inloggen doorgeklikt naar tinlo????????? de boel loopt vast. escape gebruiken, nieuwe poging inloggen en natuurlijk alle nieuwe berichten weer kwijt. snap er niks meer van.
Door Lizzy
#3227956
enya13 schreef:dit is niet leuk meer. weer uitgelogd, wordt bij poging inloggen doorgeklikt naar tinlo????????? de boel loopt vast. escape gebruiken, nieuwe poging inloggen en natuurlijk alle nieuwe berichten weer kwijt. snap er niks meer van.
En is dit op je telefoon?? Ik heb dit echt nog nooit eerder gehoord of gezien......
Door enya13
#3228144
nee, ik ben een arme middeleeuwer met alleen een desktop pc met groot toetsenbord. daar kan het niet aan liggen denk ik. er is gewoon een forumtroll in mijn pc gekropen denk ik. op andere fora nergens last van..................................help!
Door Admin
#3228214
enya13 schreef:nee, ik ben een arme middeleeuwer met alleen een desktop pc met groot toetsenbord. daar kan het niet aan liggen denk ik. er is gewoon een forumtroll in mijn pc gekropen denk ik. op andere fora nergens last van..................................help!
Ik zie dat je chrome gebruikt dus probeer dit:

- Log uit van Barfplaats en zorg dat je alle tabbladen met Barfplaats sluit.
- Verwijder je browsergegevens zoals hier beschreven: https://support.google.com/chrome/answer/95582?hl=nl
- Ga naar chrome://settings/cookies door dat in je browser adresbalk te typen of plakken en op Enter te drukken.
- Zoek op barfplaats.nl. Je krijgt twee regels te zien: barfplaats.nl en www.barfplaats.nl
- Klik op Alle weergegeven verwijderen.

Als je dan weer naar Barfplaats gaat dan moet je opnieuw inloggen maar dan zou je ingelogd moeten blijven. Als dat niet zo is laat het dan nog maar weten.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door