In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Gebruikersavatar
Door cath
#3178644
Jump schreef:Die is het ;)

Heet dus helemaal geen bladwijzer meer
Nee, vind ik spijtig ::)
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3178816
Als ik barfplaats forum wil openen dan download hij een bestand en dat heet Index(nr).php.
Als ik via geschiedenis ga dan kom ik wel op een forumitem maar als ik dan terug wil naar Forumoverzicht dan download tie dat bestandje en kan ik niets :???:

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Door Jeff
#3178817
Gonnie schreef:Als ik barfplaats forum wil openen dan download hij een bestand en dat heet Index(nr).php.
Als ik via geschiedenis ga dan kom ik wel op een forumitem maar als ik dan terug wil naar Forumoverzicht dan download tie dat bestandje en kan ik niets :???:

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Dat was een probleem vanmorgen maar het is opgelost. Als je er nog last van hebt dan kan je proberen de cache van je browser leeg te maken. Als je niet weet hoe dat moet dan moet je even zeggen welke browser/tablet/telefoon je gebruikt.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3178818
Jeff schreef:Dat was een probleem vanmorgen maar het is opgelost. Als je er nog last van hebt dan kan je proberen de cache van je browser leeg te maken. Als je niet weet hoe dat moet dan moet je even zeggen welke browser/tablet/telefoon je gebruikt.
Hoi Jeff,
Dank je wel voor je reactie zo snel ;)

ik gebruik google chrome op de laptop
Door Jeff
#3178820
Gonnie schreef:Hoi Jeff,
Dank je wel voor je reactie zo snel ;)

ik gebruik google chrome op de laptop
Dan moet je eerst zorgen dat je geen tabbladen met Barfplaats open hebt staan, druk dan op Ctrl-H om je browser Geschiedenis te openen, en klik dan op Browsegegevens wissen rechts bovenaan en nog een keer op Browsegegevens wissen. Daarna moet de index pagina van het forum weer normaal openen. Laat maar weten als dat niet zo is.
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3178821
Jeff schreef:Dan moet je eerst zorgen dat je geen tabbladen met Barfplaats open hebt staan, druk dan op Ctrl-H om je browser Geschiedenis te openen, en klik dan op Browsegegevens wissen rechts bovenaan en nog een keer op Browsegegevens wissen. Daarna moet de index pagina van het forum weer normaal openen. Laat maar weten als dat niet zo is.
Top! probleem opgelost...dank je wel en een fijne zondag nog :-*
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door