In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

Door slechteeter
#3066045
Mag je op het forum ook iets te koop aanbieden ik maak ( naambordjes hondenbordjes ......  )) maar weet niet of dat mag? graag dit berichtje verwijderen als het niet mag
Laatst gewijzigd door slechteeter op vr 30 jan 2015, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door slechteeter
#3066063
:-[
oeps ik had alleen het woord algemeen gekeken ,dus mijn vraag staat zo ie zo in de verkeerde rubriek ,en ik denk niet dat het mag omdat ik iets wil aanbieden tegen betaling ,wat ik zelf maak,als ik het goed lees en begreep ? mag mijn berichtje weg dan
Lizzy schreef: Je vraag staat in de fokkershoek. Als je pups of kittens aan wilt bieden is het antwoord daarop (of het mag) nee. Verder staan de regels omtrent te koop aan bieden hier: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 579.0.html
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3066068
Tja, het hangt af van de uitleg van commercieel/bedrijfsmatig en wat je dan verkoopt volgens mij?
Iedereen mag zonder toestemming iets huisdiergerelateerd te koop op het forum aanbieden. Het moet wel non-commercieel zijn
Je eigen bedrijfsmatige goederen en/of diensten aanbieden is niet toegestaan.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3066473
slechteeter schreef: ja ik bied aan hondenbordjes met naam van hond of tekst van hout die ik zelf maak ,dus
Uh nee, helaas. Bij uitzondering mag je iets wat je over hebt aanbieden, ( dus in jouw geval..pietje heeft bordje met naam " jantje" laten maken en niet afgenomen) dan mag je bord "jantje" aanbieden. Maar we gaan geen besteltopics doen.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door