In deze categorie staan de huisregels van Barfplaats. Je kunt er verder vragen, problemen of suggesties over het forum melden.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel

#3050339
Kan alleen bij berichten een nieuwe pb aanmaken. Maar vind geen optie om een nieuw bericht aan te maken in bijv. De bar-plaats
Lizetta schreef: Bovenin ga je naar een subforum en daarna rechtsboven via het menu (drie stippen onder elkaar) kan je een nieuw bericht aanmaken.
#3050667
charmed schreef: Kan alleen bij berichten een nieuwe pb aanmaken. Maar vind geen optie om een nieuw bericht aan te maken in bijv. De bar-plaats
Als ik linksboven op de 3 regels onder elkaar van de tijdlijn (bij mij Zeitachse) druk, komt er een uitschuifmenu, helemaal onderin dit menu staat bij ij "Neues Thema" bij jouw zal dat waarschijnlijk "Nieuw bericht" heten.
Als ik daar op klik, komt er een lijst met fora, als je daar nog op klikt kun je het betreffende sub-forum uitkiezen waar je uiteindelijk je bericht wilt schrijven. Als je dit sub-forum gekozen hebt, staat onderin in een grijs vak "Schrijven in: Barplaats". Druk 1 maal op het grijze vak met "schrijven in: Barplaats".
Nu opent een venster waar je je bericht kunt schrijven.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Mowgli op do 01 jan 2015, 18:28, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “De Regels van Barfplaats, vragen, problemen en suggesties”

Barfplaats wordt gesponsord door