Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Ollie
#265860
sylvia schreef: Ja dat zou best kunnen , maar het is wel belangrijk dat hij voldoende voeding binnen krijgt zeker daar hij in de groei is
Oke, dan maar blikvoer erdoor, wat kan mij het ook schelen... ::) 8) ;D
Door Ollie
#270046
minke schreef: Gistvlokken over het verse voer strooien, dat heeft bij mijn poezen vaak erg geholpen. Heb je dat al geprobeerd?
Hij moet van vlees meer hebben als van brok, en dat kan hij niet op, hij heeft maar een klein maagje schijnbaar. Dus ik heb het eerst zo opgelost, ochtend vlees, avond brok.
Laatst gewijzigd door Ollie op za 26 feb 2005, 09:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#270050
Ollie schreef: Hij moet van vlees meer hebben als van brok, en dat kan hij niet op, hij heeft maar een klein maagje schijnbaar. Dus ik heb het eerst zo opgelost, ochtend vlees, avond brok.
Hij zet dan waarschijnlijk aan van de koolhydraat in de brok.
Je zou ook wat vetter vlees kunnen gaan geven, en misschien even bij Angelique carnibest gaan halen.
Door Ollie
#270055
sylvia schreef: Hij zet dan waarschijnlijk aan van de koolhydraat in de brok.
Je zou ook wat vetter vlees kunnen gaan geven, en misschien even bij Angelique carnibest gaan halen.
Hij krijgt ook wel stukjes lamsvlees, maar net wat ik zeg, hij eet er niet genoeg van.

Carnibest zet hij geen bek in.

20 gram groeien per week op vlees is toch echt te weinig :-\
Laatst gewijzigd door Ollie op za 26 feb 2005, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#270058
Ollie schreef: Hij krijgt ook wel stukjes lamsvlees, maar net wat ik zeg, hij eet er niet genoeg van.

Carnibest zet hij geen bek in.

i roll over and play dead !
Door Audrina
#274303
Vanmorgen heb ik mijn "tijgerin" een half kipkarkas gegeven. Ik had het wel een beetje in hapklare brokken geknipt omdat ik niet zoveel tijd had om op te letten of ze het wel weg kreeg en of ze er niet stiekem de kattenbak mee in vluchtte om het daar verder op te eten (deed die viezerik laast met een stukje riblap :-X ).
De wat zachtere delen had ze zo weg en de hardere delen met bot er in heeft ze laten liggen, maar misschien dat ze het vanmiddag als ik weer thuis kom uit mijn werk alsnog op heeft gegeten. Ben benieuwd. :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door