Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#14880
Nou Jennie, jammer dat het voor Baltazar nu niet wil lukken..... maar ik snap het wel, het is ook niet leuk als je hem ziet afvallen. Nou ja, een van je katten is in ieder geval wel aan de Carnibest dus toch nog een score van 50%.

Mijn katten hier zijn in principe "om" maar eten nu minimaal maar ik denk dat dit door de warmte komt.

Nou, misschien dat je het na je vakantie gewoon nog een keer gaat proberen voor Balt....  
Door sylvia
#14881
Jammer Jennie maar je hebt gelijk hoor,dat zou ik ook niet aan kunnen zien ,en vraag me ook af of je  deze kat ooit omgeschakeld zult krijgen.Zoek inderdaad goeie brokken voor de kat en wie weet als de dwang weg is en hij ziet het bakje vlees iedere dag met smaak leeg gegeten worden dat hij uiteindelijk het vrijwillig wil proberen,en anders....blijft tie gewoon lekker brokjes knabbelen
#14882
Vannacht heeft-ie zijn hele bakje bijna leeggeknabbeld: eindelijk weer lekkere brokjes! Ik hoop dat hij snel weer aankomt en dat ik hem met een gerust hart aan de oppas kan overlaten over 3 weken. Want het eten vies vinden en dan misschien tijdens de vakantie mij heel erg gaan missen en daarom nog minder gaan eten wordt wat teveel van het goede.
Hij is een paar maanden geleden erg ziek geweest en was toen afgevallen tot 3,6 kilo. Hij was net een week voor ik begon met vers voer weer op zijn oude gewicht van 3,95 kilo. En als ik hem nu zo zie en voel, haalt hij de 3,6 kilo niet eens. En dat kan ik inderdaad niet meer aanzien.
De katten van Ivonne konden tenminste wel een paar pondjes missen, als ik me goed herinner. Die van mij niet echt.
Dus ik ga op brokjesjacht, maar voorlopig en zeker tijdens mijn vakantie krijgt hij gewoon wat hij lekker vindt.
En Salomé blijft lekker vers voer eten. Als Balt weer flink aangekomen is en het is weer een normale temperatuur buiten, dan probeer ik het nog wel eens. Maar ik vrees dat hij het gewoon heel vies vindt ...
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door