Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
#14602
Is er iemand hier die weet hoe je een kat aan het botten kauwen kan krijgen  ??? die van mij taait na 2 x proberen af hij heeft dus wel interesse voor het lekkers maar vind het denk ik teveel moeite  ???
iemand suggesties
Door Mari-anne
#14605
Is er iemand hier die weet hoe je een kat aan het botten kauwen kan krijgen ??? die van mij taait na 2 x proberen af hij heeft dus wel interesse voor het lekkers maar vind het denk ik teveel moeite ???
iemand suggesties
Ik heb hetzelfde probleem hier. ;)
Half verscheurde, aangevreten muizen,mollen en vogeltjes leggen
ze voor de tuindeur neer maar
botje kauwen ho maar! :-/
Dus iemand een tip!
Groetjes.
Door sylvia
#14606
Heb die reuze tijger van mij pas bij een nest muizen in de schuur gezet en .........hij vondt ze hartstikke lief :-/
opeten nehhhh uitgebreid bekijken yeah.
een fladderend vogeltje in de voiliere hele dagen kan hij er naar kijken en probeert er elke keer toch één door het gaas te trekken maar muizen geen interesse ,opeten :-X nee eten staat op het aanrecht in de keuken :D muizen vangen laat hij aan één van de honden over die ze netjes op een rijtje voor me neerlegt in de schuur ::)

Ik heb hetzelfde probleem hier. ;)
Half verscheurde, aangevreten muizen,mollen en vogeltjes leggen
ze voor de tuindeur neer maar
botje kauwen ho maar! :-/
Dus iemand een tip!
Groetjes.
Door Mari-anne
#14607
Heb die reuze tijger van mij pas bij een nest muizen in de schuur gezet en .........hij vondt ze hartstikke lief :-/
opeten nehhhh uitgebreid bekijken yeah.
een fladderend vogeltje in de voiliere hele dagen kan hij er naar kijken en probeert er elke keer toch één door het gaas te trekken maar muizen geen interesse ,opeten :-X nee eten staat op het aanrecht in de keuken :D muizen vangen laat hij aan één van de honden over die ze netjes op een rijtje voor me neerlegt in de schuur ::)
Ze nemen hier alles mee.
Er zitten af en toe eeen joekels bij dat ik denk van hoe heb je ze in godsnaam hier naar toe gekregen. :o
Erg fijn op de nuchtere maag.
s'Morgens met dat warme weer lekker de tuindeur open en.......met dezelfde snelheid weer dicht.
Ga er van :-X
Moet eerst even bijkomen voor ik mij er aan waag dat op te ruimen. De honden weten het meestal wel en is dan net het a-team wat staat te wachten. :)
Glippen ze naar buiten dan zijn het de 'wachters van engeland' :) Ze doen er niets mee maar stel je voor dat één van de andere honden daar iets mee wil.
Bewaken die handel dus...... ;D
En ik weet het, ben een barfer van niks...... :'(
Marianne
Door Mari-anne
#14609
En ik weet het, ben een barfer van niks...... :'( <

hoezo je moet ze ook niet zelf gaan barfen ;D ;D ;D
In ieder geval niet als ik net mijn
ogen open heb. ;D ;D ;D  ;D

(alles verpakt zonder de herkomst te zien ligt mij iets beter  :-[)
Door sylvia
#14610
nou als je dat met je ogen dicht wel wil barfen probeer dan toch maar eerst zo'n blikje tribs  ;D


In ieder geval niet als ik net mijn
ogen open heb. ;D ;D ;D ;D

(alles verpakt zonder de herkomst te zien ligt mij iets beter :-[)
Door sylvia
#14612
nou volgens mij smaakt dat toch beter dan een dooie muis of je mond vol veren  ;D bij die tribs zit tenminste nog tomatensaus hoewel die toch ook meer naar tribs smaakte dan naar tomaat  :-X

DACHT HET EFFE NIET! :-X
Door Mari-anne
#14613
nou volgens mij smaakt dat toch beter dan een dooie muis of je mond vol veren ;D bij die tribs zit tenminste nog tomatensaus hoewel die toch ook meer naar tribs smaakte dan naar tomaat :-X
Of een mol.
Niet weg te krijgen.
Vooral de pootjes blijven achter in je huig hangen...... ;D ;D ;D ;D ;D

Je begreep zeker wel dat met het barfen de moed mij in de schoenen gezakt is nu...... :'( :'( :'(
JOUW SCHULD  :P
Door sylvia
#14614
je moet je honden ook laten barfen (en de kat) niet zelf  ;D en van die pootjes moet je niet zo schrokken en goed kauwen,anders eerst even met het bijltje bewerken ;D  ;D

Of een mol.
Niet weg te krijgen.
Vooral de pootjes blijven achter in je huig hangen...... ;D ;D ;D ;D ;D

Je begreep zeker wel dat met het barfen de moed mij in de schoenen gezakt is nu...... :'( :'( :'(
JOUW SCHULD :P
Door Mari-anne
#14615
je moet je honden ook laten barfen (en de kat) niet zelf ;D en van die pootjes moet je niet zo schrokken en goed kauwen,anders eerst even met het bijltje bewerken ;D ;D
Praat jezelf maar weer schoon hoor!
Ben zo blij dat alles ook verpakt   ;D  te koop is waar precies op staat wat er in zit.
Zowel voor de baas als de hond.  ;)
Ga mijn barfboeken verbranden in de tuin.  ;)
Truste.
Door sylvia
#14616
nou ik herkan mijn lapje s'avonds ook niet graag  :-X
trusten,hou je wel de brandblusser bij de hand  ;D


Praat jezelf maar weer schoon hoor!
Ben zo blij dat alles ook verpakt ;D te koop is waar precies op staat wat er in zit.
Zowel voor de baas als de hond. ;)
Ga mijn barfboeken verbranden in de tuin. ;)
Truste.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door