Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
#14593
Het beest is los  ;D  ;D  ;D  ;D Hij weet met alle botten raad.........peuleschil alsof hij nooit anders gedaan heeft  :o en hij vind het nog geweldig ook,nog even kan ik extra ribbenkastjes bij angelique gaan meenemen want sleurt hij gewoon zo'n halve ribbenkast van het aanrecht  :o ;D Mocht hij dat doen levert dat natuurlijk spectaculaire foto's op,  ook leuk voor bij angelique boven haar vriezer  ;D  ;D  ;D
Door sylvia
#14594
Tijger heeft gesmuld van de verse pens van de slager ;D Hij gaat steeds gelukkiger kijken ;D ;D ;D

Hihihi, nog even en poes zit aan de verse pens :P
Door Angelique
#14595
Nou, dit vindt ik echt ongelooflijk hoor, een kat die aan de pens zit  :D
Maar goed, ik wacht met smart op een foto voor boven de vriezer :D

Ben je nu niet bang dat zijn jachtinstinct verder ontwikkeld en dat die wel trek gaat krijgen in een verse kwartel of iets dergelijks?
Dit moet je zijn fokker vertellen, het mens komt nooit bij bij (uit der flauwte dan hé)
Door sylvia
#14596
Bij de volgende ribbenkast verstrekking zal ik hem netjes in de tuin geven (een halve ribbenkast) Hondjes binnen en als hij er mee vandoor gaat staat hij op de foto dat begrijp je die stuur ik dan gelijk naar de fokster en dan bel ik daarna wel hahahaha, Die vraagt gelijk of hij nog wel z'n brokjes eet voor z'n gebitje ;D ;D ;D ;D


Nou, dit vindt ik echt ongelooflijk hoor, een kat die aan de pens zit :D
Maar goed, ik wacht met smart op een foto voor boven de vriezer :D

Ben je nu niet bang dat zijn jachtinstinct verder ontwikkeld en dat die wel trek gaat krijgen in een verse kwartel of iets dergelijks?
Dit moet je zijn fokker vertellen, het mens komt nooit bij bij (uit der flauwte dan hé)
Door Gaby
#14597
Gister heb ik mijn katten voor het eerst een kippennek voorgeschoteld.

Van de vier katten is er tot nu toe 1 bij die het zeer geod beviel.
Hij ging er voorzichtig aan eten en heeft uiteindlijk de halve kippennek weggewerkt.

Erg trots was ik op hem.
Ik heb er gelijk een foto van gemaakt.

Nu nog hopen dat de rest ook nog over stag zal gaan..

Maar Yessssss hij doet het!!

gr. Gaby
Door Gaby
#14598
ahum.... sterker nog hij heeft net nog op één zitten kouwen en vond dat het te lang duren en slikte de rest ook maar gewoon door. Nu maar hopen dat, dat goed gaat....


gr. Gaby
Door Nelly
#14600
Ja, en wie zou er nu met de dag gelukkiger gaan kijken? De slager of Tijger ??? ;D ;D ;)
Tijger heeft gesmuld van de verse pens van de slager

Syl....vind je met de dag leuker uit de hoek komen :-*
Door sylvia
#14601
bedoel je grappig dat hij de pens van de slager gegeten zou hebben waar de slager dan helemaal niet blij mee zou zijn een kat in zijn pens,of dat je niet gelooft dat hij pens eet?
Hij eet zelfs gedroogde pensstaafjes van de honden ,alleen moet ik ze dan wel voor hem vasthouden ;D

Tijger heeft gesmuld van de verse pens van de slager

Syl....vind je met de dag leuker uit de hoek komen :-*
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door