Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Lizzy
#143201
Is toch verschrikkelijk lief he!! Plaats anders ff die foto Syl, want die is ZO GENIETEN! Echt prachtig hoe die kleine Phoebe bij M de P baby ligt te wezen!

Die van die eendagscaafjes en drieweekscaafjes... ehh.... Slik! Ze schijnen heel lekker te smaken he?!
Gebruikersavatar
Door sylvia
#143221
Lizzy schreef:

Die van die eendagscaafjes en drieweekscaafjes... ehh.... Slik! Ze schijnen heel lekker te smaken he?!
Ja Sander vertelde al dat ze lekker smaken ,maar Boris en Phoebe zijn het met hem eens.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#143244
sylvia schreef: Ik kan even (nou ja even ::) onderhand een maand >:( ) geen foto's plaatsen door een storing
Wat raar, bij ging het pas nog helemaal goed en ik heb ook een lycos site. Maar als je wilt kun je je foto('s) wel naar mij sturen dan zet ik die voor je op mijn site.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#143259
Nitus schreef:
Wat raar, bij ging het pas nog helemaal goed en ik heb ook een lycos site. Maar als je wilt kun je je foto('s) wel naar mij sturen dan zet ik die voor je op mijn site.
Ik heb je een mail met foto gestuurd, bedankt alvast
Gebruikersavatar
Door sylvia
#144242
Het is echt bijzonder,Boris en M de P konden voorheen ook niet door één deur, met eten wachte M de P meestal tot Boris weg was en Nu eten ze met zijn drieen en het enige gegrom komt van Phoebe ::) ;D
Ze blijven zelfs s'nachts bij elkaar, normaal ziet Boris wel wnneer hij s'nachts thuiskomt maar nu komt hij hard aan rennen als ik naar bed ga en past hij kennelijk op zijn familie. Grappig is ook dat M de P ineens boven komt (dat deed ze nooit maar ja Phoebe komt wel naar boven) en dat zowel Phoebe als Boris niet meer op bed slapen. M de P en Phoebe liggen op een kussen in het zijkamertje en Boris ligt meestal voor de deur.
Wat ik trouwens wel zie is dat het voor Phoebe geweldig is, omdat ze eigenlijk gewoon nog een moeder nodig heeft. En van die stoere Boris vind ik het helemaal geweldig want meestal zijn die katers niet zo mee helperig met kittens.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#144259
Lizzy schreef:

Nee joh, ik zat op pagina 1 en ging reageren, maar er bleek al een pagina 2 te bestaan ;D
ja grappig is dat hé, heb ik ook wel eens , vaak slaat je antwoord dan ook nergens meer op ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door