Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Gebruikersavatar
Door sylvia
#423499
jeanne schreef: pikt dat niet in het poepertje dan ::) ;D ;D
;D ;D ;D ;D ;D ;D

nee want hier eten ze via de voorkant, via de achterkant komt het er gewoon verteerd uit ;D
Door Loeka
#423631
;D ;D ;D

Ook hier gaat alles schoon op, zelfs het gele plasje op de vloer waar het kuiken verorbert is wordt schoongelikt :P
Door jeanne
#423729
Loeka schreef: ;D ;D ;D

Ook hier gaat alles schoon op, zelfs het gele plasje op de vloer waar het kuiken verorbert is wordt schoongelikt :P
geel plasje??? ???
Gebruikersavatar
Door sylvia
#423779
jeanne schreef: eigeel? het is toch al een kuikentje ???
de buik van het kuikentje bestaat nog uit het bolletje eigeel daar leeft het de eerste drie dagen nog op.
Door jeanne
#423821
sylvia schreef: de buik van het kuikentje bestaat nog uit het bolletje eigeel daar leeft het de eerste drie dagen nog op.
goh, ik leer hier nog vanalles over kuikentjes ;D
Door Liselot
#424466
Als je kuikentjes gaat geven weet je al gauw meer over kuikentjes dan je lief is ;D

De heren hier eten nu kuikens als ontbijt, de poes nog niet, dus die ben ik aan het overhalen. Ze krijgt nu een portie carnibest, maar is wel steeds ontzettend beledigd dat zij geen kuiken krijgt om mee te spelen ::) Flynn heeft ook een tijdje geen kuikens gegeten, uiteindelijk ben ik erachter gekomen dat hij niet weet hoe hij een kuiken moet "aanbreken", al aangevreten kuikens at hij wel. Nu snijd ik zijn kuikens even in. Voor Mimosa is insnijden helaas niet genoeg, dus gisteren en vanochtend heb ik een heel kuiken in stukjes gesneden en met de hand gevoerd. "Kijk Mimoos, een kuikenhartje, lekker he ?" :-X Ze heeft zo wel iets gegeten, maar toen ik de rest van m'n kuikenmoes door haar carnibest had gemengd vond ze die er helaas niet lekkerder op geworden. Het zal even volhouden worden, maar ik wil BARFen, dus zij moet ook mee kunnen eten, ze wil vaak wel maar het lukt nog niet altijd.
Door Liselot
#424912
Hoera voor Mimosa ! Vanochtend heeft ze een heel kuiken in stukjes naar binnen gewerkt, zelfs het hoofdje ! Alleen de voetjes liet ze na lang proberen liggen, dus die heb ik aan het witte kuikenmonster gegeven. Toen ze eenmaal begon te eten smaakte het duidelijk naar meer ;D Nu wordt het hopelijk een kwestie van de stukjes steeds groter maken.
Door Loeka
#425038
Gefeliciteerd! :-* voor Mimosa. Hier vinden alleen de katers de kuikens helemaal het einde. De meiden zijn erg onder de indruk van het gegrom en het wilde gedoe als ze kuikens krijgen en blijven daardoor helaas op een afstandje toekijken.

ps: mooie staart heeft Flynn ;)
Door Liselot
#425477
Lekkere dingen zijn het hé, en goeie eters ! Is extra leuk als er bezoek is, vooral dEUS heeft een superschattige uitstraling, mensen geloven mij nooit dat hij een superbarfertje is. Tot ik de rood-met-gele kuikensmurrie in zijn mondhoekjes aanwijs... ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door