Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Nelly
#427386
Loeka schreef: Aha, je pakt hem dus niet aan zijn nekvel op, dat vind ik toch heel wat anders. Ik weet wel dat zoals je ht nu schrijft misschien werkt bij een Brit, maar bij een Somaby en vast nog meer rassen werkt dit dus averechts! ;D
Hoe kommie daar nou bij?? ;D ;D ;D ;)
Door tom
#428078
Loeka schreef: Aha, je pakt hem dus niet aan zijn nekvel op, dat vind ik toch heel wat anders. Ik weet wel dat zoals je ht nu schrijft misschien werkt bij een Brit, maar bij een Somaby en vast nog meer rassen werkt dit dus averechts! ;D
Tja, Britten zijn gekend om hun rustig karakter ;)
Maar er lopen nog 3 andere 'rassen' rond die ik evengoed om mijn vinger draai.

Misschien heeft het te maken dat het bij ons 100% binnenhuiskatten zijn ? :-\
Door Nelly
#428100
tom schreef: Tja, Britten zijn gekend om hun rustig karakter ;)
Maar er lopen nog 3 andere 'rassen' rond die ik evengoed om mijn vinger draai.

Misschien heeft het te maken dat het bij ons 100% binnenhuiskatten zijn ? :-\

Mijn beide oude HTK-katers komen dagelijks vrij buiten, SR komt buiten in de kattenren of in de tuin aan de lijn. Ze luisteren alle 3 voor een kat redelijk goed (vooral als er iets te snoepen valt ;D). Maar een kat aan z'n nekvel oppakken vind ik niet goed, sorry, dat doe je alleen in noodgevallen.
Door Doedels
#430432
anton schreef: Het zijn nogal trutjes:))
Gisteren geprobeerd , tussen twee theelepels 4 tabl, vit c , maar vinden het dan niet lekker meer:(
Dat zeg ik trutjes. (Ruikt ook teveel naar citroen, te gezond he)

sandra
Probeer eens vit C ester zonder smaakstof. Dat smaakt niet zuur en ruikt dus ook niet naar citoen of zo. Misschien trappen ze daar wel in.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door