Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#3432674
Je kan ook het bakje op een koelelement uit de vriezer zetten, als je kvv koel wil houden. Voor als je langer dan 12u wegbent vb.
Ik heb van die kleine stenen ovenschaaltjes, precies dezelfde maat als het koelelement. Ik zocht dan een plastic bakje waar dat koelement net in past maar dat iets hoger kwam zodat het bakje dan niet van het element af kon glijden. Werkte prima.
En bij kittens heb je het voordeel dat vliegen ook gevangen zijn voor ze het vlees kunnen vinden. Dat is bij mijn oudere katten niet altijd meer zo. ::)

Je kan in noodgevallen ook altijd brok neerzetten he. Als het echt niet anders kan. Daarvoor hoef je het nog niet dagelijks te voeren. Maar ik moet eerlijk zeggen dat dat hier ook nog niet voorgevallen is.
#3432686
hannabelgje schreef: wo 22 sep 2021, 09:29 Wat is heel de dag? Op een werkdag kun je nog steeds 3x voeren. Smorgens, na het werk en voor je gaat slapen. Ook zijn er voerbakken met timers als je dat te lang vind. Ik heb nooit vaker dan 3x per dag gevoerd. En alles leeft nog hier.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Niet iedereen werkt van 08:00 - 17:00 he ;) ! Maar ik bedoel meer als we een dagje uit zijn, lange dag naar familie etc. Maar we houden de brok er gewoon nog een beetje in, ik weet dat iedereen hier op barfplaats niet zo'n fan (haast anti ;D ) is, maar het gaat me erom dat ze het er goed op doen en gezond zijn. Dat zal blijken. Voor nu doen ze het super op 3x per dag KVV, brokken vallen ze tussendoor echt nog wel een paar keer aan, ondanks 150 gram KVV per kitten per dag. Maar we bouwen rustig op.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door