Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#3407965
Volgens mij niet nee.
Je mag zelf wel iets schrijven uiteraard. Volgens mij is een goed barfmenu voor drachtige en zogende poes vooral 'meer' en niet zozeer andere dingen. Maar ik heb dan totaal geen ervaring met katten in deze.
#3408023
oh jammer, ik had graag nog eens teruggekeken in een soort naslagwerkje. Ik verander wel wat in mijn menu maar minder als hier bij de honden beschreven staat.
En hoewel dit menu mij al jaren prima bevalt, is het altijd goed om nog weer eens ergens terug te kunnen lezen of mogelijk te kunnen leren van andere barffokkers.
Zijn er hier poezenfokkers die barf voeren?
Laatst gewijzigd door berenboot op di 11 aug 2020, 11:48, 2 keer totaal gewijzigd.
#3408027
Ik zou het menu in dezelfde mate aanpassen als bij honden. Gaat daar de lever na pakweg dag 10 naar beneden (ik weet het niet he) dan via percentage uitrekenen wanneer dat in een poezenzwangerschap is en hetzelfde met de mate waarin het omlaag gaat. Zo moet je heel aardig in de buurt komen en gaat het vast helemaal goed..
Tenslotte eet een wilde zwangere poes ook gewoon prooi...

Zou wel leuk zijn als je het zou posten. :-*
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door