Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tine
#349341
Ik heb ook nog even een vraagje......

Ik heb sinds kort een mooie porkert nummer 10......De eerste keer gingen de kippenvleugels er met gemak door en was het mooi gemalen.De tweede keer was het een ramp.........Alles bleef er in hangen en het bot werd niet goed gemalen.Moest het hele ding demonteren om het vlees eruit te krijgen en het zag er dus niet uit zeg!! :(
Iemand een idee wat hier niet goed is gegaan?
Door tine
#349474
Helemaal gelijk hadden jullie hoor!!!! :D Ik heb net even gekeken en ik had een of ander dingetje(weet de naam niet) er omgekeerd in gezet!!! WE gaan overmorgen weer vrolijk malen!!!!! :D
Door wenne
#362861
wenne schreef: Heyhey,

vandaag bericht gekregen van mijn ouders die momenteel in de Ardennen verblijven dat ze 2 vleesmolens gekocht hebben voor me: een nr 5 en een nr 8... Dat wordt werken dus... ;) Maar 't was nog geen 5€ voor de 2 samen dus die konden ze niet laten liggen hé? Ben benieuwd! :)
Joepiejee: mijn oom had een alexanderwerk nr 10 om brood en andere dingen te malen voor zijn kippen, en die heeft hij willen wisselen tegen mijn nummer 8 ;D
Mijn moeder zei ook dat hij nog een nummer 20 staan had, daar mocht ik ook eens gaan naar kijken, dus dat ga ik zeker doen! Of maalt dat dan weeral te grof?

Verder waren mijn ouders gisteren weer op een rommelmarkt in de Ardennen, en hebben ze nóg een nr 10 gekocht ;D Volgens mij krijgen ze de vleesmolensmaak te pakken :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door