Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2857873
zerkaantje schreef: de molen is dus om zeep. 1 van de fasen vraagt veel meer vermogen dan de andere 2. ik snap dus echt niet dat mensen zo schandalig zijn om dat te verkopen! verdorie
Jeetje, wat balen! Had je hem privé van iemand overgenomen, of via Marktplaats of eBay of zo? Dan zou ik daar een klacht indienen. Als je met PayPal had betaald, of met creditcard, kun je bij eBay je geld terugkrijgen omdat de verkoper je een ondeugdelijk product heeft verkocht. Ik hoop dat je nog iets kunt redden van het aankoopbedrag!
#2863630
zerkaantje schreef: had hem via 2dehands.be gekocht met betaling op afhaling. dus ik vrees er echt voor dat ik nog iets van mijn geld ga terug zien pfffft. ik snap toch echt niet dat sommige mensen een ander zo int zak kunnen zetten.
Balen. Heb je nog stappen kunnen ondernemen om je geld terug te krijgen? Als het handje contantje is gegaan, zal dat inderdaad wel moeilijk worden. :(
#2863675
zerkaantje schreef: had hem via 2dehands.be gekocht met betaling op afhaling. dus ik vrees er echt voor dat ik nog iets van mijn geld ga terug zien pfffft. ik snap toch echt niet dat sommige mensen een ander zo int zak kunnen zetten.
Heb je de mensen gevraagd waarom ze hem weg dededen?
Ik vind het ook zo erg dat mensen zo kunen zijn!
Ik zou een kapotte of versleten molen nooit zó maar aan iemand kunnen verlopen!
Ik zou dat echt niet op mijn geweten willen!
Maar spijtig genoeg zijn er té veel mensen zonder geweten!
Hoop dat je niet te veel geld kwijt bent!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door