Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door wijkje
#2875424
Leuk om te horen dat ze steeds meer hun draai vinden..Ook fijn dat het met de honden goed gaat..

En Willem hier is jaloers hoor..Die vind na een heel leven lang zelf-muizen-vangen een echte muis het lekkerste barfhapje..Maar soms heeft hij mazzel dat de andere jagers muizen op deurmat leggen..
Dus mocht je er geen raad mee weten : ha, ha..
Laatst gewijzigd door wijkje op zo 16 feb 2014, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2876802
Ja ,het is echt heel erg leuk met die 2.

Ze doen bijna alles samen ,zoals samen slapen
Ook al passen ze ergens niet in ,dan gaat Cees wel bovenop Annie liggen
Afbeelding
Door Mowgli
#2876929
Daantje schreef: Ze doen bijna alles samen ,zoals samen slapen
Ook al passen ze ergens niet in ,dan gaat Cees wel bovenop Annie liggen
Hij beschermt haar tegen de boze wereld....

Lieve foto :smitten:
Door litteljoe
#2881973
heb met veel plezier net alle 6 de pagina''s zitten lezen ,vind het super dat het zo goed met ze gaat en leuke foto's en filmpje ,een genot om te lezen dat cees en annie zoveel geluk bij jouw hebben gekregen ,hoop nog vele leuke dingen te lezen van cees en annie  :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Daantje
#2888164
litteljoe schreef: heb met veel plezier net alle 6 de pagina''s zitten lezen ,vind het super dat het zo goed met ze gaat en leuke foto's en filmpje ,een genot om te lezen dat cees en annie zoveel geluk bij jouw hebben gekregen ,hoop nog vele leuke dingen te lezen van cees en annie :bigarmhug:
Dankje!
Ik verbaas me elke dag weer over die 2 .

Ze krijgen 2 keer per dag hun barfhappen.Op aanraden van een mede BP-er heb ik de hoeveelheid barf voor beiden teruggedraaid.
Cees en Annie krijgen nu samen 500 gram per dag i.p.v 650 gram :-[
Ze zien er mooi slank uit met glanzende vachten.

Ze willen de hele dag wel eten lijkt het wel.
Waarschijnlijk komt dit door hun verleden waarbij ze toch niet al te goed verzorgd zijn geweest.
Ik vond het daardoor wel wat lastig om de juiste hoeveelheid eten te bepalen.Ze zijn erg aktief en de temperatuur binnen/buiten was ook niet hoog.

Cees vangt nu elke dag minimaal 1 muis :biggrin2:
Eerst schreeuwt hij s morgens samen met Annie om eten .
Dat eet hij snel op ,rent dan meteen naar buiten ,vangt daar binnen een kwartier een muis ,brengt deze naar Annie en gaat dan slapen ::)

Ze vinden de honden steeds leuker en omgekeerd.
Hun nieuwste hobby is samen mee wandelen met de honden over het hele terrein.
En dan gezellig mee naar binnen in de "hondenschuur"
Lekker samen voor het raam koekeloeren.
En tevreden naar beneden kijken als Winston ligt te dutten.

Cees laat zich inmiddels ook pakken .Ik moest wel want hij had een teek bij zijn anus die ik weggehaald heb :-X :-X :-X


Afbeelding
Door wijkje
#2889499
Fijn dat ze zich zo goed aanpassen..En toch af en toe muisje vangen..
En geweldig om te horen dat honden en katten goed met elkaar overweg kunnen.. :D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door