Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#3272688
Tijd voor een update,we zijn weer een paar jaar verder :kerstzwaai:

Het gaat heel erg goed en het is zo gezellig met die 2.Ze zijn erg grappig en erg aan elkaar gehecht.
Beiden zijn helemaal opgebloeid en hebben hun angst overwonnen :smitten: :smitten:
Ze wonen s nachts in de schuur en houden alles vrij van ongedierte.
Vooral Cees vangt enorm veel muizen en vogeltjes.Wat ik zo zie zeker wel 5 op een dag. :-\

Die brengt hij al mauwend met een volle mond naar Annie die ze dan als een prinses waardig aanneemt.
Jammer genoeg vangt Cees wel erg veel.Hij blijft er slank bij ,maar Annie niet :-[
Cees zie ik de godganse dag jagen en door het weiland sluipen.Hij heeft een enorm territorium,van wat ik zo zie wel 3 vierkante KM .

Cees & Annie zijn hier inmiddels zo ingeburgerd dat we vooral Annie inmiddels de 4 e hond noemen ;D
Er zijn hier 3 honden en Annie denkt echt dat zij er ook 1 is .Ze doet alsof ze een hond is.Aapt alles na wat zij doen.

Ze wandelt smorgens mee met de honden in alle vroegte,plast en poept keurig daar waar de honden het ook doen en dat is gewoon midden in het grasveld zodat ik ook haar keutels op kan rapen :biggrin2:
En wil dan ook een snackie als beloning.
Ze slaapt in de hondenmand en o wee als er eentje bij wil gaan liggen : no way.Haar mand . ;D

Afbeelding

Ze houdt wel van verstoppertjes spelen
Afbeelding
Afbeelding

Cees blijkt een geweldige agility kat te zijn die niets liever doet dan pleasen
Als je " knappe jongen " zegt ,doet ie alles voor je ;D .
Hij wandelt ook mee met de honden en de 4e hond ,maar dan het liefste niet laag bij de grond ,maar wat meer op zijn niveau: de hele tijd over het hek,al balancerend .En daar doet hij ook kunstjes op verzoek. :biggrin2:

Hij is dol op de honden ,geeft ze kopjes en gaat rustig naast ze liggen in hun hondenbed.

Afbeelding

Wie had dat gedacht .Ik niet.Het is erg leuk.
Het lijkt wel of die 2 alle tekorten die ze ooit hadden aan het inhalen zijn.
Wij vallen regelmatig van onze kruk van het lachen ,zulke gekke dingen doen ze.Nooit gedacht dat ze zo zouden opbloeien en aanhankelijk zouden worden.
Afbeelding
#3272690
Wat ontzettend leuk Hilje! Leuk om jou katten tweetal zo te kunnen bewonderen, daar krijg ik de kans niet toe als ik die gekke belg mee heb. Heerlijk om te lezen hoe ze genieten van hun leventje bij jou en hoe ze inhalen wat ze gemist hebben.
#3272701
Angelique schreef:Mooi verhaal! Annie ziet er idd weldoorvoed uit :biggrin2:
Laatst hebben we ze gewogen.Beiden zijn in gewicht verdubbeld ,Cees is bijna 8 kilo en Annie 7 .
Cees loopt als een gespierde kampioen rond .Annie begint meer op een hamburger te lijken.
Die doet geen enkele moeite om muizen te vangen ,ze worden haar toch wel gebracht door Cees.
#3272704
Neally schreef:Oh. Dat weetik nog.
De poezen die op een balkon leefden.
Wat super om te lezen hoe goed ze het hebben en 'doen'. Feel good. Niks mis mee. ;)


Gaat echt super.
Laatst kregen ze een check-up bij de DA ,die wilde Annie al op een streng dieet zetten van brokjes .
Ik zou alleen niet weten hoe Annie uberhaupt een dieet zou kunnen volgen met Cees in de buurt.Verder was ze kerngezond,ook haar niesziekte is minder erg geworden.
#3272706
Wow! :o
Zo zwaar...
Zijn het zo'n grote katten dan?
Mijn vreetkater woog op zijn dikst net 7kg en toen kon hij geen 5 stappen na elkaar zetten. Lijkt me dat Annie nog niet zó dik is. En dan is ze nog een meisje ook...

Wel super om te lezen. Fijn dat ze zich zo geweldig thuis voelen en laten zien hoe leuk ze wel zijn. :)
#3272711
Cees is een hele flinke kater ,Annie is eigenlijk vrij klein met korte pootjes.
Cees houdt zich wel in conditie,die loopt enorme afstanden.Hij krijgt ook nog barf ong. 150 gram per dag.Annie krijgt 75 gram( in de hoop dat ze eens een muis afwijst) oeps ,sorry voor de nekhernia :reindeer:
Afbeelding
#3272779
Geweldige update, Hilje! ;D Wat heerlijk dat die twee arme poessies van destijds zo zijn opgebloeid en zo'n lol hebben in het leven! Wat zijn dieren toch bewonderenswaardig flexibel en bereid zich over oud zeer heen te zetten als ze beseffen dat ze nu lekker veilig zijn en goed verzorgd worden. Mooi verhaal!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door