Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

#2823979
Het gekke is, hij laat het direct merken en eet ook gewoon niets de hele ochtend
Allerlei soorten smaken Barfmenu die er prima ingaan, allerlei soorten Carnibest die erin gaan (zelfs zonder blik) maar vanmorgen Barfmenu konijn (ik dacht, die zelf gemaalde vond kvv konijn hij niet lekker, maar misschien zit hier toch nog iets extra doorheen waardoor die deze konijn wel eet) maar hij rook, keek me aan en liep weg  ::)

Ach, dan gaan we maar over op KVV zonder konijn
Als dit een tijdje goed gaat wil ik ze wat andere dingen (BARF) gaan aanbieden, maar dan moeten ze eerst beide langer dan een week 100% KVV eten zonder toevoegingen
#2965096
Martine-Tom schreef: Hoe gaat het nu met de heren?
Wat lief dat je dat vraagt ! Ja het gaat super met de heren. Een paar maanden geleden nog even een check up van de urine laten doen en die was perfect :biggrin2:
Helaas vertikken ze het echt om KVV te eten, en ook stukjes vlees hoeven ze niet >:(

Maar gezien alle ellende die ze al hebben meegemaakt bij de vorige baasjes geef ik hun nu hun zin, en het zijn 2 vrolijke/tevreden/kroelerige/leergierige katers !
Echt 2 kanjers
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door