Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door jeanne
#326868
Nelly schreef: Bedoelde eigenlijk die andere Syl, Jeanne, die uit Zeeland, weet je wel 8) Maar hier is het ook zo dat de katten (bijna) alles mogen van de honden; hoewel het toch al lang geen kittens meer zijn. Ik denk stiekum, dat de honden een heilig respect hebben voor die wapens die katten aan hun pootjes plegen te hebben ;D
oh, hihi
tja, Sil of Syl, scheelt maar 1 lettertje hihi ;D
ik vind het heel aandoenlijk zoals mijn honden met de kat omgaan, had ik niet verwacht, ik had een hoop gejaag en geren en geblaf verwacht, maar niets van dat alles ;) (welopgevoedde honden 8))
Zelfs Janneman vind sjonnie geweldig :D
Door Nelly
#328880
Fijn toch, houen zo zou ik zeggen! Ik verheug me al helemaal op S.R.; vind alleen dat ik nog zo verrekte lang moet wachten :(
Door Mevroi Kruim
#329136
Lieffffff :D :D :D
Heel verschillend hoe honden met katten omgaan. Mijn vorige hond (wijlen Bas) wist heel zeker dat de nieuwe kittens ratten waren = opeten! Die moesten we dus de eerste weken aan de lijn houden in de buurt van de ukkies. Pas toen hij overtuigd was dat wij die rare beestjes wilden houden, in een stuk en levend, gaf 'ie het maar op. En werd beste maatjes met de kleinste.

Tara en Kátur vinden poesje-pesten errug leuk: in hinderlaag bij het kattenluik en dan woehaa! als er een kat doorkomt. Katten not amused ;D 3 trekken zich er weining tot niks van aan 'oh, vervelende honden, gewoon niet reageren', Eppo geeft gewoon koppen, dat vinden de honden niks dus die houden dan gelijk op. 2 vinden het ENG! *blaassisdikkestaart*. Die zijn dus zeer populair bij de pesthonden ;D

En mijn eerste eigen hond (DH) was een heer tov katten. Mijn zus kreeg een minizwarttijgertje van Sinterklaas; Bara z'n reuzebak met eten (vis, groente, rijst, dat moest toen zo) stond klaar; Propje rook VIS, veranderde ter plekke in een reuze zwarte tijger *gromgrauwblaas*, klom in de bak met 4 pootjes en vreten maar! En arme Bara erboven hangen, kwijlkwijlkwijl maar niks doen, de goeierd. Toen Propje ongeveer plofte er maar uit gehaald en onder de douche, toen kon de goeierd eindelijk eten ;D ;D ;D
Door jeanne
#337826
hij staat nu aan een stuk pens te knagen, hahaha gekke kat

het stond vanmiddag in de gootsteen, om te ontdooien, en meneer kroop zowat IN de zak :o om daar aan de bevroren pens te likken.

het is net een basset
alhoewel, die had het met zak en al opgevreten ;D
Door Jolly
#337829
hahaha waar je mee omgaat wordt je meebesmet zeggen ze toch altijd, dat krijg je er nou van als je een kat tussen 2 bassets zet :P
Door jeanne
#337832
Jolly schreef: hahaha waar je mee omgaat wordt je meebesmet zeggen ze toch altijd, dat krijg je er nou van als je een kat tussen 2 bassets zet :P
ja, echt wel
ze slaapt ook al een basset, in vreemde standjes
;D
Door Nelly
#338081
Mijn honden zijn ook lief voor de katten, behalve Andor, die wil ze nog weleens pesten ;D. En dat levert hem regelmatig een flinke lel op, want mijn tijgertjes zijn niet voor de poes! ;D Toen Angel pas hier was dacht ze ook dat ze die katten wel ff flink kon dwarszitten; nou daar is ze dus achtergekomen. Nu laat ze ze wijselijk met rust ;D
Gebruikersavatar
Door sylvia
#338099
Hier hebben de honden op Donna na niet echt interesse voor de katten. Donna wel , die is opgegroeid met Tijger en Tijger was de enige hier die met dat gekke puppy wilde spelen, hij greep haar tussen zijn lange poten en zo rolde ze door de hele kamer. Dus bij iedere kat die Donna ziet wil ze spelen, dat wordt natuurlijk niet door alle katten gewaardeerd ;D

Bunny heeft sinds de kittens erzijn een liefde op gevat voor Bliss, hoe vaak Bliss hier niet drijfnat om zich heen zit te kijken ::) lekker nat gesopt ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 22 jun 2005, 08:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door jeanne
#338183
moet een kat niet een keer tanken?
dat dieselmotortje heeft toch een keer benzine nodig?
rrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrr
Door jeanne
#338671
sjonnie heeft liever de natuurvoer voor de hond, dan de kattenvariant >:(
rare kat, krijgt ie lekker speciaal kattenvoer, wil ie de grove stukken van het voer van Bes en Sil.
Door Nelly
#338723
jeanne schreef: sjonnie heeft liever de natuurvoer voor de hond, dan de kattenvariant >:(
rare kat, krijgt ie lekker speciaal kattenvoer, wil ie de grove stukken van het voer van Bes en Sil.
Katten ::) ;D
Door Truus
#339032
jeanne schreef: sjonnie heeft liever de natuurvoer voor de hond, dan de kattenvariant >:(
rare kat, krijgt ie lekker speciaal kattenvoer, wil ie de grove stukken van het voer van Bes en Sil.
Das makkelijk, hoef je maar 1 variant te kopen ;).....die sjonnie laat wel weten wat lekker is ;D.
Door Nelly
#339134
Op zich niks mis mee, als je dan maar eraan denkt dat hij taurine binnenkrijgt, kun je kopen bij drogist, maar zit ook in hart en spiervlees.
Door Nelly
#339135
jeanne schreef: moet een kat niet een keer tanken?
dat dieselmotortje heeft toch een keer benzine nodig?
rrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrrrr
Hihihi, heb ooit, heel lang geleden, een zwerfkatertje in huis genomen, die zo hard kon spinnen dat ik 'm Diesel had gedoopt. Helaas is hij niet erg oud geworden... :'(
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door