Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door catwoman
#310517
Even een vraagje over de carnibest die ik koop voor mijn katten in Zeist, Ik betaal nl. 1.75 euro voor 250 gram, is dat niet een beetje veel, is er niet ergens een plaats waar ik het goedkoper kan krijgen, want mijn katten eten toch gauw samen 300 gram per dag :-\
Door Ine
#310522
Vleesmix, daarvan is de adviesprijs €1.60 per 250 gram.
Nautuurvoer €1.35.
Dus tja, is aardig aan de prijs.
Maar als je 300gram gebruikt per dag, ben je weer iets goedkoper met de 500grams verpakking.

Jee zeg, die verkoper woont vlakbij Ermelo en maakt veeeeeeeeeeeeel meer winst dan ik, die er bijna 200 km vandaan woon.
Tsssssssssss, schandalig!
Door K@rin
#310525
Waarom koop je de kg verpakkingen niet ?
Dat is zowiezo in verhouding veel goedkoper.
Zelf heb ik ook alleen maar kg verpakkingen en diegenen die het bij mij kopen ook.
Als je zo'n verpakking ca. 2 uur uit de vriezer leg kun je het met een scherp slagersmes zo in porties snijden, apart verpakken en weer terug in de vriezer doen.
Advies verkoopprijs per kg is: € 3,90
Door catwoman
#310565
Nee die verkopen ze niet, voor de kat hebben ze alleen maar 250gram verpakkingen, je betaald wel voor alles hetzelfde dus de vleesmix, natuurmix en de lammix zijn allemaal 1.75 euro, ik heb om kilo verpakking gevraagd maar deden er erg moeilijk over zo van ja maar dan moeten we er speciaal voor naar toe en ik was da n zo wie zo niet goedkoper uit, dus wil ik het nu in ermelo gaan halen, hoe veel kost daar de vlees en de lam, want natuur zijn ze niet zo gek op ::)
Door Ine
#310567
catwoman schreef: Nee die verkopen ze niet, voor de kat hebben ze alleen maar 250gram verpakkingen, je betaald wel voor alles hetzelfde dus de vleesmix, natuurmix en de lammix zijn allemaal 1.75 euro, ik heb om kilo verpakking gevraagd maar deden er erg moeilijk over zo van ja maar dan moeten we er speciaal voor naar toe en ik was da n zo wie zo niet goedkoper uit, dus wil ik het nu in ermelo gaan halen, hoe veel kost daar de vlees en de lam, want natuur zijn ze niet zo gek op ::)
Mail even naar Ermelo, krijg je zo de prijslijst toegestuurd!! ;)
Door catwoman
#310569
oke dank je, is op de site van carnibest te vinden toch?? Moet ik dat van te voren bestellen of hebben ze het altijd op voorraad?? Anders vraag ik dat wel gelijk dan in ieder geval bedankt, ik dacht al dat het aan mij lag maar zag toch dat ik best wel veel moest betalen ???
Door Peet
#310573
Bedoel je Schuurman De Molen?

Die heeft ook een winkeltje in Driebergen. Daar koop ik de CB (weliswaar voor de hond, maar ok) voor dezelfde prijs als bij Corine :D

Ik hoorde dat de zaak in Zeist duurder was dan die in Driebergen... :(..maar in Zeist ben ik zelf dus nog nooit geweest...
Door catwoman
#310576
Ik ben inderdaad ook in driebergen geweest, maar die hadden het alleen voor de hond, ze konden het wel bestellen maar dan zou het lang duren, en toen verwees zij mij naar zeist, dus ik denk dat de prijs voor katten hetzelfde is :-[ Dan ga ik het maar iets verder halen in Ermelo, ik heb ze al een mail gestuurd ;)
Door Kefraya
#310592
Kun je mij even laten weten of en wanneer je naar Ermelo gaat? Ik denk dat mijn buurvrouw uit Zeist mischien wel mee wil doen.
Door catwoman
#310603
Ja is goed hoor :) Ik ga elke 14 dagen vlees halen, ben nu afgelopen zaterdag geweest dus ga vrijdag 6 of zaterdag 7 mei weer, laat het me me maar weten wat ik mee moet nemen dan
Door Loeka
#311247
Als jullie samen doen kun je misschien gebruik maken van de grootverbruik prijzen. Dat scheelt heel veel. Ik betaal nl 2,70 voor een kg natuur en vlees.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door