Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Martine-Tom
Het meest natuurlijke is eierschaalpoeder, eierschalen dogen en malen met een koffiebonenmolen en dan 1 theelepel op 500 gr vlees  :)
Door Viking
Dat klinkt wel makkelijk! Ik kan dan toch ook zo doen dat ik bij kip en kalkoen wat ze als filet wel eten geen bot geven maar ipv daarvan de theelepel poeder en de andere dagen de kvv die ze wel eten gewoon geven?
Door Viking
En als orgaan dan bijv hart, lever en maag van een kip, die kan ik nl gewoon bij de Jumbo krijgen  :P
Door Martine-Tom
Viking schreef: En als orgaan dan bijv hart, lever en maag van een kip, die kan ik nl gewoon bij de Jumbo krijgen :P
Maag is meer een snackje, de organen zijn hart, lever en nier, maar als je meer kvv als eigen mengsel geeft is dat niet zo heel erg, in kvv zit vaak meer dan voldoende orgaan :)

En ja zo doe je dat idd, ik weet niet of je het op die manier permanent kan geven hoor (volgens mij wel, maar ik weet er niet genoeg van om daar echt definitief antwoord op te geven ;) ) ik denk als je het 1 of 2 keer per week op die manier doet het prima is, en wat ik eerder schreef kan je op die manier mss wel proberen om heeeeel langzaam het bot% op te bouwen zodat ze dat uiteindelijk ook gaan eten :)
Door Viking
Inmiddels even aan t zoeken geweest en ik zie dat ze bij onze eigen da verkooppunt zijn van oa calcium-magnesiumsupplement voor barfende katten en honden! Toch eens even informeren wellicht.
Door Viking
Kan weer niet wachten en alvast maar besteld van Groene Os  :D

Who knows! Wellicht een keerpunt! Eindelijk kip en kalkoen erin!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door