Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Door Suzanne
#2876558
Hoi,
Sinds kort (dat is, sinds gisteren :biggrin2: is er een FB groep over Degeneratieve Myelopatey. Opgezet door een collie-liefhebber (nee, niet door mij) maar de groep staat open voor fokkers en liefhebbers van alle rassen.
Doel: info vergaren en hopen dat fokkers zich aansluiten, meer willen weten en hun fokpramma aanpassen op test-uitslagen. Natuurlijk is het ook een doel om informatie uit te wisselen onderling!
https://www.facebook.com/groups/403114616492080/

Suzanne
Door sella
#2876923
Er is ook een dm groep op facebook voor de duitse herder. Moet ik die link met amerikaanse info ook hier neerzetten?
Gebruikersavatar
Door nova
#2876954
Ik heb  me aangemeld om ld te worden. Ook bj de bernersennenhond  komt DM voor, 40% van de bernerpopulatie is drager van het DM gen, en dat  is een hoog percentage  :-\. Diva s ook draagster, Bindi wil ik nog laten testen
Bij de berner is het gen ruim een jaar geleden ontdekt 
Laatst gewijzigd door nova op wo 19 feb 2014, 03:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#2877006
sella schreef: Er is ook een dm groep op facebook voor de duitse herder. Moet ik die link met amerikaanse info ook hier neerzetten?
Ja prima, vermeld het maar in dit topic.
Gebruikersavatar
Door nova
#2938515
Behendige hovi's schreef: De lezing was erg interessant. Ook bij ons ras de Hovawart hebben wij met DM te maken
ben je er geweest? Ik heb je niet gezien ... Ik zat in de 2de rij, bij de uitgang
Gebruikersavatar
Door nova
#2954120
Behendige hovi's schreef: Dan zat ik vast vlak achter jou ik zat denk ik op de 4e rij. Bij de uitgang
jammer dat we mekaar niet herkenden :-\...
Volgende keer plak ik een sticker op mn kleren:
"Meet Nova van Barfplaats " :biggrin2:
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door