Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2594110
jeetje wat gaat dat snel!!!
agossie.. die tietjes.. :smitten:
het lijkt me zo geweldig om dat eens mee te maken.. een nestje bij jezelf thuis..
ik heb respect voor je daadkracht en je voorbereiding.. (ook al is 98% niet nodig) :P dat heb je nu eenmaal met nesteldrang..  :biggrin2:
veel sterkte met de komende tijd letten op alle tekenen.. wel? niet? wel? niet? wel? niet? :P
#2594115
Tjee die lijst, ik geloof als ik hier weer een nest ga krijgen eerst bij jou kom shoppen. ik heb ook een kleinflesje jenever, moest ik perse halen van een grote fokker, en dat doe je dus braaf. maar het zit nog steeds dicht en waarom dat ik het nodig moest hebben?? Niet om mijzelf er mee te gaan bezatten.. :biggrin2:

stond er al een blocnote op je lijstje?  Enne galyi zat met haar 10 puppen ook op de 64 dag.


( overigens ben ik nu al aan het shoppen voor het nest in 2014..... )
#2594119
Lizzy schreef: Ik heb net even naar mijn kraambox/kamer gekeken. Volgens mij heb ik alles in huis..... Even checken:

Schone vetbedden.
Schone matrashoesjes.
Schone handdoeken (stuk of 50).
Schone puppy-droogdoekjes (stuk of 20).
Nestlapjes.
Drinkbak met rand voor in de werpkist.
Kruiken.
Lege Spa flessen om als kruik te dienen.
Puppy ID bandjes dankzij Erna.
Nog meer incontinentiematten, dankzij Door.
Rauwe geitenmelk in de vriezer, dankzij Henneke.
Steriele handschoenen, 4 paar.
Steriel glijmiddel.
Slijmzuigertje.
Flosdraad.
Twee sondes (ik vraag me af of dat genoeg is....).
Omgeving thermometer.
Koortsthermometer.
Puppy flesjes met meerdere speentjes.
Geitenmelk van Farmfood.
Nagelschaartje pups.
Traumeel.
Nutridrops.
Betadine.
Dettol.
Puur Utero.
Belladonna.
Bryonia D4
Asa Foetida D6.
Phytolacca D6.
Caulophyllum D30.
Hepar Sulfuris D4.
Wasmand om puppy's in te leggen tijdens verschonen.
Warmte-box Myra wordt nog aan gewerkt :biggrin2:
Scherpe uitgekookte schaar.

Mis ik nog wat?
ja een trauma helicopter :D
#2594126
spreeuwtje schreef: jeetje wat gaat dat snel!!!
agossie.. die tietjes.. :smitten:
het lijkt me zo geweldig om dat eens mee te maken.. een nestje bij jezelf thuis..
ik heb respect voor je daadkracht en je voorbereiding.. (ook al is 98% niet nodig) :P dat heb je nu eenmaal met nesteldrang.. :biggrin2:
veel sterkte met de komende tijd letten op alle tekenen.. wel? niet? wel? niet? wel? niet? :P
Ja, schattig he?! :smitten:

Het is ook echt geweldig, tot nu toe! Ik begin nu natuurlijk best wel nerveus te worden voor de bevalling, dat wel.

Ik vind het wel een goeie "ik ben niet ziekelijk, ik heb gewoon nesteldrang" :biggrin2:
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door