Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2609832
Het was een heftige dag! Mijn avonddienst zit weer op en ik ga de komende dagen maximaal genieten van mijn eigen puppies wetende dat het epicentrum in Zoetermeer in goede handen is en ze de klus gewoon gaan klaren.

Uiteraard blijf ik beschikbaar voor de praktische kanten aan het verhaal, daar ben ik het sterkste in maar de planning is dat ik pas volgende week vrijdag weer hand en span diensten ga verrichten.

Voor nu ben ik ervan overtuigd dat de weg alleen nog maar omhoog gaat.
#2609850
Ik begrijp zo goed wat je met de overlevingsstand bedoeld Lizzy, heb niet veel woorden wil wel eventjes laten weten dat ik ook aan jullie denk. Een dikke knuffel voor jou en Leo en voor die enorme kanjers om je heen aan hulp. :-*
En een zachte knuffel voor die lieve biscuit, meisje nog alleen nog maar vooruit. :-*
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op za 23 feb 2013, 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
#2609858
Ik kreeg eerder van de week een berichtje van miik dat het niet goed ging met Biscuit
Ben toen helemaal gaan bijlezen... wat ongelooflijk heftig allemaal.
Heb hier volgens mij een aantal keer bleek en met tranen in m'n ogen zitten lezen
Wil al een aantal keer reageren maar weet gewoon niet wat te zeggen
Alles is al gezegd

Jullie zijn een top team! Ik ben zo blij dat het ergste gevaar nu geweken is (als ik het allemaal goed begrepen heb)
Ik leef ontzettend met jullie mee, en wat zijn jullie sterk met z'n allen en Biscuit ook!
Ik ben blij dat het dode weefsel en alle ellende er nu af is
Op naar Biscuit's herstel!

En ik ben natuurlijk ook ontzettend blij dat de puppies hier weinig van hebben ondervonden, ze zien er super uit

Lizzy, Leo, Biscuit
En het hele team
Jullie zijn geweldig
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door