Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Door Martine-Tom
#2359122
-Saskia- schreef: Leuk verslag! Is dat Gijs, die ik zie? En wie zijn de anderen?
Ben verder geenszins nieuwsgierig hoor. 8)
Vivi, Joy, Abby en Miik staat er ook op. Verder zag ik geloof ik geen bekenden...
#2359135
eelke schreef: Gijs ja :) en Joep was er ook, maar die werd natuurlijk weer een beetje genegeerd door iedereen ;D hij valt zelfs op de foto's weer niet op ;D terwijl hij het zo naar zijn zin had...eerder werd hij chagrijnig en vervelend van dit soort dingen, nu piepte hij alles bij elkaar omdat hij zo graag wilde spelen, tis toch was...hij is echt opgeknapt van zijn huidproblemen :)

Was wel grappig, we zaten we wachten, komen er een aantal mensen voorbij; hallo Gijs, aai over zijn bol. Ik wist niet wie het allemaal waren hoor, maar Gijs was bekend ;D Gijs vond zichzelf ook wel belangrijk omdat hij even een pootje mocht geven aan Tannetje. Pootjes geven is een plechtige aangelegenheid.

Joep mag over 2 jaar weer terug, Gijs zelfs pas over 4 jaar!
Ik vond het ook erg gezellig, leuk om iedereen achter de honden te zien, catering was goed geregeld, allemaal hartstikke top.

Is dit nu elk jaar rond deze tijd? Mijn moeder is er ook wel in geïnteresseerd.
Ik ben natuurlijk ook wel een beetje bevooroordeeld. ;)
#2359136
Iedereen geloof ik. Toppunt zijn nog steeds de mensen die er pas na een half uur in het bos wandelen, erachter kwamen dat Joep ook bij ons hoort  ;D het was verder helemaal niet druk ofzo, geen andere mensen van wie Joep dan het kunnen zijn :P
#2359186
eelke schreef: Is dit nu elk jaar rond deze tijd? Mijn moeder is er ook wel in geïnteresseerd.
Ja, in principe wel :) :)

De wolfjes lagen in de bench, ik heb ze maar even aangewezen aan wat mensen, ze waren zo rustig :P :P Het rode paspoort is van Pezzo op de foto :) :)
#2359194
eelke schreef: De blonde labradors....Daan en ? Van Monique en man.
Grappige foto trouwens met die entingsboekjes.
Daan en Kay ;)
Wat een leuk fotoverslag is het geworden ! Het straalt ook de gezelligheid en de relaxte sfeer uit... Leuk gedaan :)
#2359248
Leuk fotoverslag en al de verschillende rassen zo leuk om te zien.
Er gaan gelukkig steeds meer mensen hun huisdieren laten titeren.
Wij hebben vorig de honden laten enten ,op advies van Tannetje dus konden overslaan dit jaar.

Wel nog een afspraak met Connie in Barendrecht  ;D het zijn Hanwags geworden hoor.

Groetjes Rian
#2359253
Owwh, hardstikke mooi verslag, idd iets voor de bieb. Het is mij nu helemaal duidelijk, ik vind het heel leuk eens te zien hoe titeren in zijn werk gaat.
Het zou zo heerlijk zijn als het hier (IT) ook mogelijk zou zijn.
Bij navraag bij DA blijkt het wel mogelijk, maar .... nou ja, ik bespaar jullie maar al het geblabla. In ieder geval zal het mij zo om en nabij de 150 Euro gaan kosten voor DHP.
#2359320
Fynn schreef: Leuk fotoverslag en al de verschillende rassen zo leuk om te zien.
Er gaan gelukkig steeds meer mensen hun huisdieren laten titeren.
Wij hebben vorig de honden laten enten ,op advies van Tannetje dus konden overslaan dit jaar.

Wel nog een afspraak met Connie in Barendrecht ;D het zijn Hanwags geworden hoor.
Groetjes Rian
veel wandelplezier met je nieuwe stappers ;)
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door