Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2676713
Voor mij meer duidelijkheid door de foto reportage hoe het Titeren nou eigenlijk in zijn werk gaat.
Sinds een half jaar me meer gaan verdiepen in het Titer verhaal ook hoe ik nog gezonder met me honden kan omgaan ,omtrent voeding en wormen enz.
Hoe meer ik lees hoe meer ik het gevoel heb dat ik op de goede weg zit.
Eind van dit jaar zouden mijn 2 Bullen weer normaliter opgeroepen worden voor hun " Jaarlijkse enting en Check up",maar met mijn Da overlegt dat ik graag in de toekomst wil gaan Titeren.
Dat zou ik eigenlijk laten doen bij Brenda Ooms in Den Haag,maar mijn Da let weten ook een Titertest te kunnen verzorgen,nog beter.
Dus eind van het jaar voor het eerst Titeren met mijn 2 Bullies.. :biggrin2:,en ben dan ook zeer benieuwd wat de uitslag zal zijn.
#2678364
Bij TMA ( Tussen Mark en Amer) praktijk in Made kan je ook laten titeren. Bij de DA op locatie is het wel iets duurder als bij Tannetje. Maar goed voor sommige misschien wel makkelijker om direct lekker bij je eigen DA te gaan.
#2682189
Nathascha schreef: Bij TMA ( Tussen Mark en Amer) praktijk in Made kan je ook laten titeren. Bij de DA op locatie is het wel iets duurder als bij Tannetje. Maar goed voor sommige misschien wel makkelijker om direct lekker bij je eigen DA te gaan.
De kosten van een bloedcheck bij mijn eigen Da kost me E39,95(word geen consult gerekend)...dus dat vind ik keurig!
#3352413
Hoe lang is zo’n titerbepaling eigenlijk geldig??? Ik heb Appie bijna 3 jaar geleden laten titeren en ik had voor volgend jaar in mn agenda staan om het weer te doen..... Is dit wel nodig???? Saar wil ik sowieso volgend jaar laten titeren......
#3352444
evelyn02 schreef:Dat hangt af van de uitslag van de titertest. Heeft de dierenarts niet aangegeven wanneer je opnieuw zou moeten titeren?
Volgend DA 3 jaar (is normale inenting ook), dus zou volgend jaar weer moeten.... dacht dat het eenmalig was (kan het mis hebben... wilde uit ‘veiligheid’ het volgend jaar weer doen)....
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door