Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2252394
Suzanne schreef: Ja, maar wel een lastig ;-)

Weet je "Tante Carine" ... ik kan haar zomaar bij jou vertrouwd achterlaten; jij zult niets doen wat niet goed is, haar strontverwennen ;-) en mocht puntje bij paaltje komen en je zou (namens mij/ons) de moeilijkste beslissing moeten nemen zou je ook DAT doen.
Het is dus niet dat ik jou niet vertrouw of niet wil dat ze bij jou is!!! (laten we dat heeeeeel duidelijk stellen)

Ik zie haar echter wel in staat ;-) om juist DAN het Grote Lood te leggen en daar zou IK niet mee kunnen leven... ik (of Edgar) moet daar dan maar achterkomen als we beneden komen en ze is er niet meer... of als ze tijdens een wandeling in elkaar zakt.... dat is iets wat "bij ons hoort" en wat ik niet een ander "wil aandoen".
Ik denk ook dat ze zich het lekkerst voelt in haar eigen omgeving met haar eigen mensen/roedel om zich heen.
Dan is dit de beste keuze die we kunnen maken.

En eh.. dat komt niet lekker mijn toetsenbord uit.... maar ik krijg het niet mooier of beter omschreven ;-(

Suzanne
De kans dat dat gebeurt is natuurlijk niet zo groot, er zijn helaas maar weinig honden die er zelf tussenuit piepen.

Barfplaats wordt gesponsord door