Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#2200989
We hebben zo goed als zeker een wintersportvakantie geboekt voor eind januari en keek net in Kay zijn paspoort en zag dat zijn Rabies enting tot 21-1-2012 geldig is ::)

Afijn, hij moet dus een nieuwe rabies enting hebben, iemand enig idee hoe lang dat van tevoren moet ? Of ben ik al te laat.... :-[
#2201209
Te laat ben je niet.
Je moet enten volgens schema, dus voor 21 januari.
Volgens mij geld die 3 weken voor vertrek alleen als het de 1e enting betreft of als de enting al verlopen is.

Maar als je hond geen vuurwerkstres heeft (stres in combinatie met enting zou misschien een zieke hond kunnen opleveren), zou ik hem tussen kerst en oud&nieuw laten enten, weet je zeker dat je goed zit ivm die 3 weken.
#2202961
Bedankt voor jullie antwoorden !
We hebben hem gister laten zetten, ook omdat hij in februari zijn "normale" entingen moet krijgen mits de titerbepaling aangeeft dat dat niet nodig is en ik wil tussen die 2 altijd wat ruimte hebben.

Kay heeft nog nooit last gehad van het vuurwerk, en was vandaag iets hangerig maar met fietsen bloeide meneer helemaal op dus zo te zien geen vage klachten er aan over gehouden  :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door