Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#1988466
Een van de puppies is van de week geent (12wkn) met dhppi en weil. Hij was nog niet eerder geent voor weil, volgens haar da hoeft ze volgend jaar pas terug te komen. Met 9 weken heeft ie alleen parvo gehad. Dus geen booster voor Weil. Gr. Ingrid
Door Lizzy
#1988495
Zo, dus jij was waarschijnlijk niet zo blij..... Allemachtig, een DHPPi + L nogwel ::). Een Weil enting moet de eerste keer bij pup altijd geboosterd worden binnen een aantal weken.
Door vagebond
#1988590
Ja, ze had nog van te voren gevraagd om dhp, het kwam wel goed zei de da.......... En dan niet boosteren, in hoeverre is het hondje nu beschermd voor Weil dan? Zij denkt dat het goed is zo, ik heb redelijke twijfels. Mijn eigen da wilde ook deze enting doen ondanks dat ik een week van te voren om dhp gevraagd had. Ik vind het ronduit belachelijk allemaal. Zeg het dan gewoon, dan weet iedereen waar ie aan toe is, of niet? Gr. Ingrid
Door Lizzy
#1989089
vagebond schreef: Ja, ze had nog van te voren gevraagd om dhp, het kwam wel goed zei de da.......... En dan niet boosteren, in hoeverre is het hondje nu beschermd voor Weil dan? Zij denkt dat het goed is zo, ik heb redelijke twijfels. Mijn eigen da wilde ook deze enting doen ondanks dat ik een week van te voren om dhp gevraagd had. Ik vind het ronduit belachelijk allemaal. Zeg het dan gewoon, dan weet iedereen waar ie aan toe is, of niet? Gr. Ingrid
Niet goed genoeg. De eerste enting moet niet voor niets geboosterd worden.

Ja, ik ben het helemaal met je eens hoor. Sommige DA's zijn zo listig, die zetten de enting al klaar voordat jij binnen bent, zodat je niet eens weet/ziet wat ze erin hebben gespoten :-X
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door